رئیس انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی گفت: انجمن خیرین فناوری خراسان‌رضوی با همکاری پارک علم و فناوری و انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 25 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی رضا حمیدی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: موضوع ورود خیرین به حوزه علم و فناوری یکی از مباحثی است که تا کنون بارها مورد تأکید مقامات کشوری قرار گرفته و باید به آن اهتمام ویژه داشت.

وی تصریح کرد: در این راستا با تعاملاتی که با پارک علم و فناوری خراسان رضوی انجام شده زیرساخت‌های تأسیس انجمن خیرین علم و فناوری به وجود آمده است.

رئیس انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی با اشاره به کمبودی که در زمینه گسترش فناوری با وجود تولید علم بالا در کشور وجود دارد، بیان کرد: تولید علم بدون تبدیل آن به فناوری و ثروت در واقع فایده‌‌ای ندارد و نیمه اصلی راه تبدیل علم به ارزش افزوده برای ارتقا اقتصاد در کشور است.

حمیدی افزود: باید این فرهنگ ایجاد شود که اگر روزی خیر بودن برای ساخت مدارس و مساجد استفاده می‌شد امروز بهترین روش برای خیر رسانی به جامعه قدم گذاشتن برای حمایت از جوانان متخصصی است که دارای ایده‌های خوبی بوده و می‌توانند آنها را به ثروت تبدیل کنند زیرا نیاز اصلی جامعه امروز بهبود وضع اقتصاد و تحیکم قدرت در این زمینه است.

وی تصریح کرد: امید می‌رود سایر افراد توانمندی که توان همکاری دارند نیز در این حوزه ورود پیدا کنند تا قدمی در این حوزه برداشته شود و این انجمن هنوز در قدم‌های ابتدایی قرار دارد و باید برای تقویت آن گام‌هایی برداشته شود.

رئیس انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی عنوان کرد: میزان مبلغی که در این انجمن برای حمایت از جوانان فناور جمع آوری می‌شود اصلا اهمیتی ندارد بلکه موضوع مهم نهادینه کردن فرهنگ اقدامات خیرانه در حوزه فناوری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار