مدیر شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه غار قوری‌قلعه با حضور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 26 October 2015
مدیر شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه غار قوری‌قلعه با حضور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری خبر داد.

وحید شامبیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از سفر مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری به کرمانشاه خبر داد و گفت: بازدید و بررسی پروژه‌های توسعه گردشگری کرمانشاه به ویژه غار قوری‌قلعه از اهداف این سفر است.

وی با اشاره به تجربه موفق واگذاری کاروانسرای شاه‌عباسی بیستون و راه‌اندازی این مجموعه اضافه کرد: در این سفر استارت توسعه غار قوری‌قلعه را داریم و مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری در جلسه‌ای با استاندار کرمانشاه سیاست‌ها و اولویت‌ها را مشخص می‌کند.

مدیر شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی استان کرمانشاه ادامه داد: طرح توسعه غار قوری‌قلعه 100 هکتار و شامل مجموعه‌های اقامتی، تفریحی، رستوران‌ها و در مجموع پکیج کاملی است که در روزهای آینده در مورد آن تصمیمات نهایی اخذ و عملیات آن آغاز می‌شود.

شامبیاتی با بیان اینکه مجموعه غار قوری‌قلعه از سال 89 در اختیار شرکت توسعه گردشگری قرار گرفته است، در مورد اقدامات انجام شده توسط این شرکت در سال‌های اخیر تصریح کرد: در این مدت زیرساخت‌هایی از جمله فاضلاب، برق، پارکینگ، محدوده‌سازی و ... را انجام داده‌ایم تا مجموعه برای اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری آماده شود.

وی افزود: مطالعات جامع توسعه غار قوری‌قلعه توسط مهندسان مشاور گاماسیاب انجام شده است و طرح در کارگروه گردشگری و معاونت سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری به تصویب رسیده که عملیات اجرایی آن را امروز استارت می‌زنیم.

مدیر شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با مشخص شدن اولویت‌های سرمایه‌گذاری و پروژه‌ها برای نوروز تغییرات محسوسی را در این مجموعه شاهد خواهیم بود.

شامبیاتی در مورد ورود سرمایه‌گذاران به این مجموعه برای انجام پروژه‌های گردشگری گفت: در کنار شرکت توسعه گردشگری به‌ عنوان شرکت دولتی قرار است از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز استفاده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار