رئیس اداره آموزش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:
رئیس اداره آموزش و پژوهش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: برای نخستین بار در بوشهر همایش آشنایی با نماد اعتماد الکترونیکی و نقش آن در توسعه کسب و کارهای اینترنتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ 27 October 2015
تابناک بوشهر: یونس صالحی صبح امروز در نشست راه‌اندازی همایش آشنایی با نماد اعتماد الکترونیکی در استان بوشهر با بیان اینکه با اشاره به لزوم قانونمند شدن فعالیت کسب و کارهای اینترنتی با مشارکت بانک‌ها و پست اظهار داشت: ضابطه‌مند شدن فعالیت کسب و کارهای اینترنتی سبب توسعه این نوع تجارت می‌شود.

وی با بیان اینکه آشنایی با نماد اعتماد الکترونیکی 30 آذر امسال در استان بوشهر برگزار می‎شود گفت: نماد اعتماد الکترونیک با هدف ساماندهی فعالیت و توسعه کسب و کارهای اینترنتی به منظور حمایت از حقوق مصر‌ف‌کنندگان صادر می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پژوهش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهربا بیان اینکه همایش آشنایی با نماد اعتماد الکترونیکی و نقش آن در توسعه کسب و کارهای اینترنتی با مشارکت دستگاه‌های مختلف برگزار می‎شود افزود: همایش آشنایی با نماد اعتماد الکترونیکی با همکاری اداره کل پست، پلیس فتا، اتاق اصناف و اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان بوشهر برگزار می‎شود.

صالحی با بیان اینکه این همایش با هدف، توسعه کسب و کار اینترنتی و کاهش بخشی از هزینه‌های توزیع برگزار می‎شود بیان کرد: نماد اعتماد الکترونیکی با هدف قانونمند کردن فعالیت فروشگاه‌های مجازی، به منظور اعتماد سازی در هنگام مراجعه به سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی است.

وی با بیان اینکه نماد اعتماد الکترونیکی به شکل یک علامت در قسمت فوقانی  سایت‌هایی که از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تائید است به نمایش در می‌آید گفت: این نماد به خریداران و مصرف کنندگان کالاها و خدمات فروشگاه‌های اینترنتی اطمینان لازم برای اجرای تعهدات را می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه این همایش زمینه توسعه تجارت الکترونیک در استان بوشهر را فراهم می‎کند تصریح کرد: حجم تاثیر تجارت الکترونیک در سرانه تولید ناخالص ملی در دنیا افزایش یافته که امیدواریم این همایش سرآغازی برای توسعه تجارت الکترونیک در استان بوشهر باشد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار