بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰ 28 October 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.


ندیمی و تیمش یک طرف،امام جمعه و اعتدال و توسعه گیلان یک طرف

تابناک گیلان: درحالی که تنها 17 ماه از انتصاب فرماندار شهرستان سیاهکل در دولت "تدبیر و امید" می‌گذرد، شنیده شده است نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی به انحاء مختلف درصدد جابه‌جایی وی به شهرستان دیگری است.

به گزارش "لاهیگ"، رحیم حیدری گلرودباری تنها فرماندار عضو ستاد انتخاباتی رئیس جمهور در استان گیلان است که در طی مدت کوتاه مسئولیت خود در سیاهکل، اعتماد افکار عمومی را جلب و درحال پیاده‌سازی سیاست‌های امیدبخش دولت یازدهم در این شهرستان است.

وی که عضو حزب اعتدال و توسعه گیلان نیز هست تا کنون سعی کرده اعتدال و میانه‌روی را مشی حرفه‌ای خود در مدیریت عالی شهرستان سیاهکل نماید؛ به‌طوری که دوست و دشمن، اصولگرا و اصلاح‌طلب بر مدیریت توأم با عقلانیت و عدالت وی تأکید داشته و این را آرامش‌بخش بی‌تدبیری‌های سیاسی و اجتماعی دولت‌های نهم و دهم می‌دانند.

در این میان، نمایندگان لاهیجان و سیاهکل در ادوار اخیر مجلس شورای اسلامی (یوسف قاسمی گولک و ایرج ندیمی) که همواره بقای خود را در مداخله در امور اجرایی و عزل و نصب کارگزاران قوه مجریه می‌دانند، با سوء استفاده از ابزارهای قانونی (تذکر، سئوال و استیضاح)، درصدد همسوسازی (بخوانید مطیع سازی) مدیران از طریق اعمال فشار بر مدیران ارشد استانی برآمده و قاعده استقلال و تفکیک قوا را نقض ‌می‌کنند.

در آن‌سوی میدان نیز بعضاً مدیران ارشد استانی‌ای یافت می‌شوند که به‌دلیل ناپختگی، تزلزل شخصیتی، معامله‌گری، خودباختگی، عدم اعتقاد به آرمان‌های دولت امید مردم و ...، مدیران زیرمجموعه خود را به "هماهنگ(!!!)" شدن با نمایندگان فرا می‌خوانند و با دست خود به تداوم داستان غم‌انگیز نقص قانون و دخالت قوه مقننه بر شئونات قوه مجریه دامن می‌زنند!

مردم خسته از سیاست‌بازی و دغل‌کاری هنرپیشگان قهار عرصه سیاست از خود می‌پرسند: آیا چنین مسئولان اجرایی و چنین نمایندگانی که قوانین مصرحه کشور را که خود واضع و مجری آن‌اند، نقض می‌کنند، قابل اعتمادند؟ چرا نباید شهر و استان‌مان رنگ آرامش به خود بگیرد و کوچکترین روزنه امید مردم به‌دست خودمان به یأس و بی‌تفاوتی بدل شود؟

حال که شایعه جابه‌جایی رحیم حیدری گلرودباری تمامی دلسوزان توسعه و پیشرفت سیاهکل، از جمله امام جمعه این شهرستان را مکدر نموده و حتی به ابراز نگرانی شخص دکتر محمدباقر نوبخت نیز انجامیده است، لازم است استانداری گیلان در آستانه دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی مواضع خود را صریح و شفاف اعلام نموده و باج خواهان را به مردم معرفی نماید.


ماجرای گردن شکستن نامزد احتمالی تالش

تابناک گیلان به نقل از  مریان خبر ،حوزه انتخابیه تالش (تالش، رضوانشهر و ماسال ) همیشه در انتخابات مجلس یک فضای پرهیجان و پر تنش داشته و در چند ماه مانده به انتخابات ، تبلیغات کاندید ها با حضور در مراسم های ختم یا عروسی و نشست های خانگی شروع می شود .

گاهی این کاندیدهای محترم به رفتارهای دست می زنند که دور از شان یک نماینده که می خواهد قانون گذار باشد می باشد .

امروز یک کلیپ در شبکه های اجتماعی در سطح شهرستان پخش شده که در آن یکی از کاندید های محترم با یک ادبیات خاصی از طرفداران خود دفاع می کند .

در بخشی از کلیپ کاندید مورد نظر با لحن خاصی می گوید :کسی به طرفداران من چپ نگاه کند گردن آن را می شکنم.


رو شدن پرونده خارج کردن اشیای باستانی از کشور توسط رقیب نماینده گیلانی

به گزارش تابناک گیلان، یک منبع آگاه و نزدیک به یکی از نمایندگان فعلی گیلان در مجلس شورای اسلامی به کاسپین گفت: نماینده فعلی یکی از شهرستان های قدیمی گیلان در جمع خصوصی خود گفته است که نمی تواند در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کند.

این منبع آگاه ادامه داد: به گفته ی  جناب نماینده، پرونده خارج کردن اشیای باستانی از کشور توسط رقیب فعلی وی رو شده است.

وی همچنین گفته از نهاد خاصی با من تماس گرفته اند و گفته اند اگر این دوره کاندیدا بشوید با این پرنده رد صلاحیت خواهید شد.

این نماینده که در تمامی طیف ها و دولت به گفته خودش سهم دارد و فراتر از هر حزب و گروهی است گفته است من در این کار تنها نبودم و اگر این امر صحت داشته باشد اسامی  همکاران خود را در اختیار مراجع ذی صلاح قرار می دهم .

اگر این خبر صحت داشته باشد این نماینده مجلس در چند ماه مانده به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط رقیب خود کیش و مات شد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تالشه برا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
"کسی به طرفداران من چپ نگاه کند گردن آن را می شکنم."
احسنت به غیرت و مردانگیش که تا پای جان به پای دوستانش ایستاده...از فرزند برومند تالش انتظار نداشته باش در مواجه با عده ای اوباش و گردنکش که مردم را تهدید می کنند،عکس العملی جز این نشان دهد...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار