مدیرعامل کانون پرورش فکری
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: امروز در میان مسائل سیاسی کشور مباحث کودکان مغفول مانده در حالی که هر حرکتی در این حوزه دستاوردهای خوبی به دنبال دارد.
کد خبر: ۱۱۹۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸ 28 October 2015

 به گزارش ایرنا، علیرضا حاجیان زاده در نشستی با استاندار اردبیل افزود: تمام تلاش کانون برای جدی گرفتن مسائل کودکان است چرا که بسیاری از مسائل کلان کشور ریشه در دوران کودکی دارد.
وی گفت: کانون در کنار آموزش و پرورش نقش تاثیرگذاری در پرورش کودکان و نوجوانان دارد هر چند که شاید نتواند به دلیل محدودیت ها تمام مخاطبان را پوشش دهد اما مربیان برای تک تک بچه هایی که به کانون می آیند زمان صرف می کنند تا تاثیرات عمقی بر روی مخاطبان بگذارند.
او اظهار کرد: کانون در کنار ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی که محور اصلی فعالیت های این مجموعه است مهارت های مختلفی به کودکان و نوجوانان آموزش می دهد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری اردبیل ، استاندار اردبیل هم در این نشست گفت: با توجه به سابقه خوب افراد خیر در استان بهره گیری از حمایت ها و ظرفیت های افراد در شهرهای مختلف می تواند در توسعه مراکز و فعالیت های کانون بسیار کمک کند.
مجید خدابخش افزود: این استان از ظرفیت های خوبی در مباحث فرهنگی برخوردار است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می تواند با استفاده از این ظرفیت ها برای گروه هدف خود برنامه ریزی کند.
او گفت: از ابتدای سال گذشته با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری ، استانداری اردبیل اقدام به برگزاری نشست های ماهیانه با حضور مسوولان فرهنگی استان کرده و مباحث مختلفی از جمله خشونت در رفتارها ، مصرف مواد مخدر ، سبک زندگی و دیگر مسائل فرهنگی جامعه را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.
وی اظهار کرد: کشور ایران با سابقه مذهبی زیاد خود ظرفیت های فراوانی برای کار فرهنگی دارد و اگر این مهم از دوران کودکی آغاز شود در آینده کشور نقش بسزایی خواهد داشت.
استاندار اردبیل همچنین افزود: امروزه با توجه به فضای زندگی آپارتمانی ، فضاهایی مانند مراکز فرهنگی ، هنری کانون می تواند به رفع بسیاری از نیازهای دوران کودکی مخاطبان خود پاسخ دهد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار