نایب رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم گفت: تیم قم با ترکیبی متشکل از 5 پینگ‌پنگ‌باز از امروز در مسابقات دختران کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.
کد خبر: ۱۱۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 28 October 2015
به گزارش تابناک قم، آزاده مهدوی اظهار کرد: اعضای تیم نونهالان هیئت تنیس روی‌میز قم با انگیزه قرار گرفتن در بین نفرات برتر پیکارهای پینگ پنگ قهرمانی رده‌بندی نونهالان کشور از امروز با حریفان شرکت کننده در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه تیم دختران هیئت تنیس‌ روی‌میز قم با پنج شرکت کننده در این رقابت‌ها حضور یافته، یادآور شد: با توجه به حضور پینگ‌پنگ بازان بیش از 20 استان کشور در این دوره از مسابقات، قطعا شاهد رقابت نزدیک و تماشایی بین مدعیان کسب عناوین برتر خواهیم بود.

نایب رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم افزود: برگزاری مسابقات کشوری یکی از مهمترین اولویت‌های هیئت تنیس روی‌میز استان قم در مسیر گسترش بیشتر پینگ‌پنگ و جذب استعدادها و همچنین شناساندن ظرفیت‌های پینگ پنگ قم است و با توجه به امکانات خوبی که داریم قطعا این میزبانی‌ها بیشتر خواهد شد.

وی یادآور شد: رقابت با چهره‌های مستعد تنیس روی‌میز کشور زمینه خوبی را برای افزایش تجربه پینگ پنگ‌بازان قم فراهم می‌کند و در آینده می‌توانیم پشتوانه‌های خوبی در این رشته ورزشی داشته باشیم و در سطح کشور جایگاه تنیس روی‌میز قم را ارتقاء بدهیم.

مهدوی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این است که رقابت‌های خوب و با کیفیتی را بین دختران شرکت کننده در این دوره از مسابقات رده‌بندی تنیس روی‌میز کشور شاهد باشیم زیرا نفراتی که در این مسابقات شرکت می‌کنند برگزیده برترین‌های هر استان هستند و در واقع آینده‌سازان کشور در این رشته به شمار می‌روند.

وی یاد آور شد: به منظور رشد و توسعه این رشته ورزشی پرنشاط، علاوه بر تلاش‌هایی که برای برگزاری مسابقات استانی و پرورش استعدادها انجام می‌دهیم، در بخش دیگری از فعالیت‌های خود توجه ویژه‌ای به اعزام‌ها و همچنین میزبانی از مسابقات مهم کشوری داریم.

نایب رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم اضافه کرد: خانه تنیس‌ روی‌میز واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم میزبانی رقابت‌های رده‌بندی پینگ پنگ دختران نونهال کشور را بر عهده دارد و هیئت برای برگزاری رقابت‌های این دوره برنامه‌ریزی خوبی انجام داده تا میزبان سربلندی باشیم.

وی در ادامه به ترکیب تیم دختران هیئت تنیس روی‌میز قم در این مرحله از مسابقات اشاره کرد و افزود: این تیم با ترکیب زهرا رضاحاجی،‌ هانیه عموئیان، ‌ساره احمدی، زهرا مصباحی، ‌سارا کراری و فاطمه محقق در این مسابقات برای کسب عناوین برتر با حریفان خود رقابت می‌کند.

مهدوی با اشاره به حضور 80 پینگ‌پنگ باز نونهال دختر از سراسر کشورمان در این رقابت‌ها عنوان کرد: تماشای مسابقات برای دختران و بانوان علاقمند به رشته ورزشی تنیس روی‌میز رایگان است و امیدواریم که با استقبال خوبی از سوی این عزیزان مواجه شده و رقابت‌های جذابی را شاهد باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار