مرکز امکان‌سنجی، بهبود و توسعه کسب و کار(ابتکار) جهاد دانشگاهی با حضور جهادگران دانشگاهی ، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان استانی در شهرک صنعتی ایلام افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳ 28 October 2015

به گزارش تابناک ایلام، مرکز امکان‌سنجی، بهبود و توسعه کسب و کار(ابتکار) جهاد دانشگاهی با حضور جهادگران دانشگاهی ، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان استانی در شهرک صنعتی ایلام افتتاح شد.

«ذبیح‌الله مهری‌پور» - رییس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام، در این مراسم با بیان اینکه راه‌اندازی مرکز امکان‌سنجی، بهبود و توسعه کسب و کار یکی از نیازهای ضروری استان در راستای توسعه صنعتی است، اظهار کرد: در این مرکز خدماتی نظیر مشاوره، شناسایی نیازها، عارضه‌یابی و کمک به رفع آنها ارائه می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام با بیان اینکه همکاری‌های صنعتی، پژوهشی و کارآفرینی از دیگر خدمات مرکز ابتکار است، گفت: فرآیند عملیاتی این مرکز به این نحو است که پس از اطلاع‌رسانی به بنگاه‌های صنعتی و مرحله شناسایی، کارشناسان مرکز به واحدهای صنعتی اعزام می‌شوند و به صاحبان این بنگاه‌ها خدمات مشاوره عمومی ارائه می‌شود.

مهری‌پور افزود: اگر در مرحله مشاوره عمومی مشکل واحد صنعتی حل نشد با هماهنگی و برنامه‌ریزی برای بازدید، واحد مربوطه مورد عارضه‌یابی قرار می‌گیرد که با تعریف پروژه و اجرای آن و تهیه گزارش نهایی، وضعیت واحد صنعتی وارد مرحله رشد و توسعه می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام خواستار همکاری و هم‌اندیشی بیشتر کارشناسان و متخصاصان حوزه صنعت استان شد و گفت: امیدوارم با تعامل بیشتر این عزیزان روند رو به رشد صنعت در ایلام شتاب بگیرد و به اهداف مورد نظر در راه‌اندازی مرکز ابتکار برسیم.

«یارالله نصیری» - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام نیز در این مراسم بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های واحدهای صنعتی غیر فعال و به فعلیت رساندن توانمندی‌های این بنگاه‌ها تأکید و اظهار کرد: باید برای فعال کردن این واحدها از همه توان موجود از جمله متخصصان و کارشناسان دانشگاه‌ها و توان مهندسی خارج استان استفاده کرد.

وی بیان کرد: جهاد دانشگاهی با توانمندی و ظرفیت علمی که دارد می‌تواند در این راستا مؤثر عمل کند و به همین منظور این نهاد برای راه‌اندازی مرکز امکان‌سنجی، بهبود و توسعه کسب و کار در استان انتخاب شد./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار