خدابخش در دیدار با علیرضا حاجیان‌زاده اعلام کرد:
مجید خدابخش در دیدار با علیرضا حاجیان‌زاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اعلام این خبر گفت: با توجه به سابقه‌ خوب افراد خیر در استان اردبیل بهره‌گیری از حمایت‌ها و ظرفیت‌های این افراد در شهرهای مختلف می‌تواند در توسعه‌ی مراکز و فعالیت‌های کانون بسیار کمک کند.
کد خبر: ۱۱۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 28 October 2015
استاندار اردبیل آمادگی خود را برای کمک به توسعه‌ کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این استان اعلام کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش در دیدار با علیرضا حاجیان‌زاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اعلام این خبر گفت: با توجه به سابقه‌ خوب افراد خیر در استان اردبیل بهره‌گیری از حمایت‌ها و ظرفیت‌های این افراد در شهرهای مختلف می‌تواند در توسعه‌ی مراکز و فعالیت‌های کانون بسیار کمک کند.

وی اضافه کرد: استان اردبیل از ظرفیت‌های خوبی در مباحث فرهنگی برخوردار است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نهادی است که می‌تواند با استفاده از این ظرفیت‌ها برای گروه هدف خود برنامه‌ریزی کند.

خدابخش افزود: از ابتدای سال گذشته با توجه به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، استانداری اردبیل اقدام به برگزاری نشست‌های ماهیانه با حضور مسوولان فرهنگی استان کرده و مباحث مختلفی مانند خشونت‌ در رفتارها، مصرف مواد مخدر، سبک زندگی و دیگر مسایل فرهنگی جامعه را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

وی در ادامه یادآور شد: به اعتقاد من کشور ایران با سابقه‌ی مذهبی زیاد خود ظرفیت‌های فراوانی برای کار فرهنگی دارد و اگر این مهم از دوران کودکی آغاز شود، در آینده کشور نقش بسزایی خواهد داشت.

استاندار اردبیل هم‌چنین خاطر نشان کرد: امروزه با توجه به فضای زندگی آپارتمانی، فضاهایی مانند مراکز فرهنگی‌-هنری کانون می‌تواند به رفع بسیاری از نیازهای دوران کودکی مخاطبان خود پاسخ دهد.

در این دیدار که با حضور معاونان فرهنگی و توسعه و مدیریت منابع کانون برگزار شد، حاجیان‌زاده نیز ضمن قدردانی از نگاه فرهنگی استاندار اردبیل و توجه او نسبت به مسایل کانون گفت: تمام تلاش کانون برای جدی گرفتن مسایل کودکان است؛ چرا که اعتقاد داریم بسیاری از مسایل کلان کشور ریشه‌ در دوران کودکی دارد.

مدیرعامل کانون اضافه کرد: امروز در میان مسایل سیاسی کشور مباحث کودکان مغفول مانده‌ است در حالی که هر حرکتی در این حوزه صورت گیرد، به‌ یقین در آینده شاهد نتایج خوب آن خواهیم‌ بود.

وی افزود: کانون در کنار آموزش و پرورش نقش تاثیرگذاری دارد، شاید نتواند به دلیل محدودیت‌هایی که دارد تمامی مخاطبان را پوشش دهد اما مربیان برای تک‌تک بچه‌هایی که به کانون می‌آیند زمان صرف می‌کنند تا تاثیرات عمقی بر روی مخاطبان بگذارند و در کنار ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی - که محور اصلی فعالیت‌های این مجموعه است - کودکان و نوجوانان مهارت‌های مختلف را نیز بیاموزند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار