استاندار خراسان رضوی با خانواده شهید علیرضا توسلی مدافع حرم حضرت زینب(س) دیدار کرد.
کد خبر: ۱۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۲ 10 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در این دیدار با اشاره به جایگاه والای شهدا در دین اسلام، اظهار کرد: شهید با مجاهدت در راه خدا و بذل جان خود برای پاسداری از حکومت اسلامی به لقاء خداوند رسیده است.

وی با اشاره به آیه شریفه قرآن مبنی بر اینکه شهیدان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند، تاکید کرد: همواره باید یاد و نام شهدا را زنده نگه داشت و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد.

استاندار خراسان رضوی مقام شامخ شهید علیرضا توسلی را ستود و اظهار داشت: دفاع از حرم شریف حضرت زینب (س) و مقابله با دشمنان اسلام بزرگترین عنایت پروردگار به آن شهید والامقام بوده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: فرزندان آن شهید بزرگوار با ادامه دادن راه پدر به اشخاصی فرهیخته، دانشمند و ولایتمدار تبدیل می‌شوند.

رشیدیان اظهار کرد: امیدوارم تمام مردم با پیروی از ولایت ادامه دهندگان راه شهدا بوده و زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم کنند.

گفتنی است، مقرر شد یک سالن همایش در شهرستان طرقبه و شاندیز که در مرحله بهره‌برداری قرار دارد به اسم شهید علیرضا توسلی نامگذاری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار