پنجمین دوره از برنامه فرهنگی ـ اخلاقی «همسفر با پروانه‎ها»، با موضوع سیره رضوی و اخلاق اجتماعی از یکشنبه، ۱۰ آبان‌ماه در مشهد آغاز می‎شود.
کد خبر: ۱۲۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷ 31 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مرتضی عطاریان، مسئول مجتمع امام خمینی(ره) درباره این برنامه، بیان کرد: همسفر با پروانهها از برنامههای همه ساله مجتمع امام خمینی(ره) است که در دورههای پیشین با اهدافی چون آشنایی کودکان و نوجوانان با زندگی حضرت رضا(ع)، انس گرفتن و شناختن درست فرهنگ عاشورا به کودکان، آشنایی با آداب زیارت حضرت رضا(ع) و شناخت سبک زندگی آن امام اجرا شده است. در پنجمین دوره نیز «همسفر با پروانهها»، با موضوع سیره رضوی و اخلاق اجتماعی، پذیرای کودکان دوره اول و دوم ابتدایی خواهد بود.

بنا به اظهارات عطاریان، ایده اصلی «همسفر با پروانهها» یک دوره جدید، از لیلا بحری است و محبوبه پاداش نیز به عنوان کارگردان، همراه با تعدادی از هنرمندان تئاتری مجتمع، اجرای نمایش عروسکی برنامه را بر عهده دارد، از دیگر تفاوتهای برنامه جدید با دورههای قبل، مجری‎‎محوری آن و آموزش کودکان در قالب بخشهایی چون مسابقه، جایزه و نمایش عروسکی با موضوع اخلاقی است.

مسئول مجتمع امام خمینی(ره) درباره نحوه شرکت در «همسفر با پروانهها» اعلام کرد: این برنامه از طریق آموزش و پرورش اطلاع‌رسانی شده است و مسئولان مدارس میتوانند جهت رزرو و هماهنگیهای لازم، با روابط عمومی مجتمع به شماره 5ـ37416663 تماس گرفته و یا حضوری به مجتمع امام خمینی(ره) واقع در خیابان خواجه ربیع 23 مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، پنجمین دوره همسفر با پروانهها، از دهم آبان‌ماه هر روز سه نوبت در ساعات 8، 10:30 و 13 اجرا میشود و به مدت یک ماه و نیم ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار