بسته خبری شهرستانها/بوکان
بسته خبری شهرستانها، خبرهایی را شامل می شود که از شهرستانهای مختلف استان تهیه و منتشر می شود.
کد خبر: ۱۲۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱ 31 October 2015

استخدام شرکتی شبکه بهداشت و درمان بوکان/بوکان میزبان مسابقات بدمینتون مرحله دوم رنکینگ نوجوانان پسر کشوری/آیین فاتحه خوانی مزار شهدا در اشنویه برگزار شد

استخدام شرکتی شبکه بهداشت و درمان بوکان

به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی :دکتر جمال خسروی فرماندار شهرستان بوکان در جریان نشست ویژه با مسئولین حوزه سلامت شهرستان گفت: توجه ویژه حوزه سلامت به ساکنین حاشیه شهر جای تقدی دارد و این خیلی با ارزش است که مردم این مناطق به صورت عادلانه به خدمات بهداشتی دسترسی داشته باشند.

دکتر محمدمقصدحق مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان نیز در این دیدار گفت: تا کنون ۵۲ هزار نفر از ساکنین مناطق حاشیه شهر سرشماری و در سامانه مربوطه ثبت نام شده اند و سه پایگکاه سلامت جامعه نیز تجهیز و راه اندازی شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان به جذب نیرو برای این واحدها اشاره کرد و اظهار داشت: فرایند جذب این نیرو که به صورت شرکتی و از طریق آزمون خواهد بود دبرای کل استان آغاز شده که سهم شهرستان بوکان ۳۴ نفر در رشته های مختلف بهداشتی درمانی است.

دکتر مقصد ادامه داد: برای تجهیز و راه اندازی سه پایگاه که در مناطق عشایر، اسلام آباد و امیرآباد راه اندازی شده بیش از ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

دکتر شادی قادری سرپرست مرکز بهداشت بوکان نیز در این دیدار به اجرای طرح پزشک خانواده در حوزه رئوستایی اشاره کرد و گفت: ۵۷ هزار نفر از جمعیت روستایی تحت پوشش ۱۱ مرکز مجری طرح هستند که ۱۶ پزشک و ۱۵ ماما در این مراکز اشتغال دارند.

وی افزود: ساکنین روستاها باید برای استفاده از بیمه ها سیستم ارجاع را رعایت کنند. به این صورت که اول به خانه بهداشت مراجعه می کنند، سپس به مرکز مربوطه و در صورت تشخیص پزشک به پزشک متخصص ارجاع می گردد ولی این حوزه برای رفاه حال مردم خصوصاً در ساعات غیر اداری مرکز معین را راه اندازی تا مردم در صورت لزوم به این واحد مراجعه و از طریف این مرکز به پزشک متخصص ارجاع شوند.

دکتر قادری افزود: مهمترین هدف اجرای پزشک خانواده ارتقای شاخص های بهداشتی و اولویت دادن به مبحث بهداشت بر درمان است.

شایان ذکر است که روز پنج شنبه ۷ آبان ماه دکتر مقصدحق به اتفاق سرپرست مرکز بهداشت و کارشناس مسئول گسترش به منظور ارایه گزارشی از روند اجرای طرح پزشک خانواده در روستاها و حاشیه شهر به دیدار فرماندار بوکان رفت.

بوکان میزبان مسابقات بدمینتون مرحله دوم رنکینگ نوجوانان پسر کشوری

استخدام شرکتی شبکه بهداشت و درمان بوکان/بوکان میزبان مسابقات بدمینتون مرحله دوم رنکینگ نوجوانان پسر کشوری/آیین فاتحه خوانی مزار شهدا در اشنویه برگزار شد

به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی :اسد مردانی رئیس هئیت بدمینتون شهرستان بوکان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از برگزاری مرحله دوم رنکینگ نوجوانان بدمینتون پسر کشوری در این شهرستان ، خبرداد.

رئیس هئیت بدمینتون شهرستان بوکان افزود : مسابقات بدمینتون کشوری با حضور ۲۶ استان برگزار خواهد شد.

وی افزود : این مسابقات کشوری به میزبانی شهرستان بوکان واقع در سالن ورزشی دانشگاه آزاد از ۱۳ آبان ماه لغایت ۱۵ به مدت ۳ روز برگزار خواهد شد.

اسد مردانی گفت : در این مسابقات ۱۲۸ ورزشکار بصورت یک نفره و ۶۴ ورزشکار نیز به صورت دونفره در رده سنی نوجوانان به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هئیت بدمینتون شهرستان بوکان اظهار داشت: جای بسی افتخار است که شهرستان بوکان همانند مسابقات کشوری دوچرخه سواری ، میزبانی مسابقات بدمینتون کشوری را نیز بر عهده دارد.

وی اظهار داشت: از آنجایی که پرنده میش مرغ نماد فدراسیون بدمینتون است و زیستگاه این پرنده در کشور فقط در شهرستان بوکان می باشد به منظور بازدید مردم و ورزشکاران در کنار این مسابقات ، نمایشگاه عکس و نمونه های تاکسیدرمی میش مرغ را به نمایش خواهیم گذاشت.

مردانی در پایان افزود : این دوره از مسابقات بعنوان کلاس ارتقای داوری درجه ۳ به ۲ در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است : مرحله نخست این مسابقات در استان کردستان برگزار شد و میش مرغ پرنده ای از خانواده هو برگان و یکی از بزرگترین پرندگان ایران است که با طول بدن یک متر و وزن بیش از ۱۵ کیلوگرم از نظر شکل و جثه شباهت زیادی به بوقلمون دارد. دشت سوتاو در روستای حمامیان از توابع بخش سیمینه بوکان مهمترین زیستگاه این پرنده نادر در ایران به شمار می رود.

آیین فاتحه خوانی مزار شهدا در اشنویه برگزار شد

استخدام شرکتی شبکه بهداشت و درمان بوکان/بوکان میزبان مسابقات بدمینتون مرحله دوم رنکینگ نوجوانان پسر کشوری/آیین فاتحه خوانی مزار شهدا در اشنویه برگزار شد

به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی :به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی فرماندار و مسئولان اشنویه با حضور در مزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرده و با نثار فاتحه و گل افشانی این هفته را ارج نهادند.

همچنین در اولین روز از هفته بسیج دانش آموزی مراسم یادواره شهدا تحت عنوان شهید ابروی محله در جلو منزل شهید دانش آموز فتاح زرزا برگزار شد.

در آیین فاتحه خوانی مزار شهدا و مراسم یادواره شهدا مهندس خضری فرماندار اشنویه و معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه هریک در سخنانی در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سخنرانی کردند.

در این مراسم همچنین از خانواده های معظم شهید دانش آموز تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار