مدیر بهره برداری ناوگان اتوبوس رانی مشهد گفت: به منظور ارائه خدمات بیشتر و بهتر به زائرین و مجاورین در روزهای پایانی سال زمان سرویس دهی این ناوگان در این مدت یک ساعت افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۹ 09 March 2015

به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،هادی خورشاهی افزود: به دلیل افزایش تردد در روزهای پایانی سال و در راستای رفاه حال شهروندان، سرویس دهی این ناوگان از شانزدهم اسفند امسال تا اول فروردین سال آینده با یک ساعت افزایش از ساعت شش صبح آغاز و تا 22:30 ادامه دارد.

وی با اشاره به سرویس دهی به زائرین و مجاورین حرم مطهر رضوی توسط 350 دستگاه اتوبوس در روز اول فروردین اظهار کرد: این تعداد علاوه بر اتوبوس های خطوط منتهی به حرم، آماده انتقال زائرین و مجاورین از نقاط مختلف به سوی بارگاه منور رضوی هستند.

خورشاهی ادامه داد: همچنین 250 دستگاه اتوبوس پس از اتمام سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی و اقامه نماز ظهر و عصر به صورت ویژه برای انتقال زائرین و مجاورین در اطراف حرم مطهر فعال خواهند بود.

وی گفت: روزانه یک میلیون و 300 هزار نفر توسط ناوگان اتوبوسرانی مشهد جابه جا می شوند.

هم اکنون دو هزار و 200 دستگاه اتوبوس در ناوگان درون شهری مشهد فعال هستند که 900 دستگاه از این تعداد مربوط به بخش دولتی و بقیه مربوط به بخش خصوصی است.

کلانشهر مشهد با سه و نیم میلیون نفر جمعیت سالانه پذیرای بیش از 25 میلیون زائر می باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار