دو تیم فوتبال پدیده خراسان و سیاه جامگان ابومسلم در دیدار با حریفان خود مغلوب شدند.
کد خبر: ۱۲۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ 01 November 2015
در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور، از ساعت 15 امروز تیم سیاه‌جامگان ابومسلم در زیر بارش باران در ورزشگاه ثامن پذیرای تیم سایپا بودند که این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر یک به پایان رسید.

غلامرضا رضایی در دقیقه 25 گل اول بازی را برای سایپا زد. در دقیقه 43 امید سینگ گل تساوی را برای میزبان به ثمر رساند اما در دقیقه 58 روزبه شاه‌علیدوست گل برتری سایپا را وارد دروازه سیاه جامگان کرد تا تیمش با این پیروزی 17 امتیازی شود و موقتا تا رده چهارم جدول بالا بیاید.

این دیدار در حالی از ساعت 15 شروع شد که هیچ توپ جمع کنی در اطراف زمین نبود و بعد از گذشت پنج دقیقه از بازی، توپ جمع کن‌ها در جای خود حاضر شدند.

در تبریز نیز پدیده خراسان میهمان تیم گسترش فولاد تبریز بود. در حالی که پدیده از لیگ یک تواسته بود به طور متوالی بدون شکست از تبریز بازگردد اما این بار طلسم شکسته شد و این تیم شکست سنگینی را تجربه کرد.

گسترش فولاد تبریز توانست پدیده را با نتیجه پرگل 4 بر یک شکست دهد. مگنو باتیستا (10)، محمد ابراهیمی (38)، سعید دقیقی (42 - از روی نقطه پنالتی) و یوسف سیدی (94) چهار گل میزبان را به ثمر رساندند و در دقیقه 86 ایگور پراهیچ از پدیده یکی از گل‌های خورده تیمش را پاسخ داد. گسترش فولاد با این پیروزی 17 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به سایپا، موقتا به رده سوم جدول صعود کرد.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار