نوه آیت الله سیبویه در واکنش به شایعه رحلت حضرت ایت الله شیخ حسین سیبویه گفت: ایشان در بیمارستان امام زمان(عج) مشهد بستری هستند و هنوز شکر خدا در قید حیات می باشند.
کد خبر: ۱۲۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱ 03 November 2015
حجت الاسلام احمد سیبویه در گفتگو با تابناک خراسان رضوی با اشاره به وضعیت جسمانی خاص ایشان گفت: از دیشب تنفس ایشان قطع شد و از یکشنبه شب با همین وضعیت زیر نظر پزشکان و با دستگاه علایمی حیات دارند و البته ضربان قلبشان شکر خدا هنوز هست.
وی افزود : ایشان بیماری خاصی ندارند فقط پس از درگذشت همسر و فرزندشان در چند سال اخیر ضعف جسمی و روحی داشتند و حدود پنج سال ایشان در منزل زمینگیر بودند.

نوه آیت الله سیبویه ادامه داد : ایشان چندان اهل خوراک و تغذیه و تقویت خودشان نبودند و اخیرا کلیه شان مشکلاتی را برایشان ایجاد کرد.
به گفته وی، ایشان پس از اخراج شدن از عراق توسط صدام در اوایل انقلاب، مدرسه علمیه امام حسین(ع) را در مشهد راه اندازی کردند و در سالیان اخیر هم استاد سطوح عالیه حوزه علمیه مشهد بودند.
وی افزود : امام خمینی(ره) درباره ایشان فرموده بودند ما هر شب مقید بودیم از جلسه مسجد جامع توسی نجف شما بهره ببریم.
حجت الاسلام سیبویه افزود : همچنین ایشان مقتل روز عاشورا را در حسینیه نجفیهای مشهد هر سال به عربی و فارسی میخواندند که بسیاری از علما هم در آن شرکت میکردند.
برچسب ها: ایت الله سیبویه
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ریحانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
خدارحمت کنه ایشان را
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار