اولین همایش دو روزه بانوان عضو شورای اسلامی شهر سراسر کشور با سخنرانی وزیر کشور در قم پایان یافت.
کد خبر: ۱۲۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۲ 03 November 2015
به گزارش تابناک قم، همایش بانوان عضو شورای اسلامی شهر سراسر کشور که طی روزهای دهم و یازدهم آبانماه در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، ظهر دوشنبه با سخنرانی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در مراسم اختتامیه پایان یافت.

این همایش در روز اول برگزاری با سخنرانی آیت لله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، غلامرضا بصیری‌پور رئیس شورای عالی استان‌های کشور و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر قم همراه بود.

زیارت حرم حضرت معصومه(س) و حضور در مسجد مقدس جمکران از دیگر برنامه‌های بانوان عضو شورای اسلامی شهر سراسر کشور در روز اول برگزاری این همایش در قم بود.

در روز دوم همایش بانوان عضو شورای اسلامی شهر که از صبح دوشنبه آغاز شد، سخنرانی وزیر کشور و همچنین میزگرد به منظور پرسش و پاسخ اعضا برگزار شد و عباس صالحی مدیرکل حقوقی شورای عالی استان‌ها به بررسی مسائل حقوقی شوراها پرداخت.

یادآور می‌شود: همایش برگزار شده نخستین همایش با حضور بانوان عضو شوراهای اسلامی کشور بود که در قم برگزار شد و بر اساس آنچه در سخنرانی‌های این دو روز نمایان بود، حضور چشمگیر بانوان در شوراها است که این رقم در دور سوم انتخابات شوراها هزار و ۴۹۱ نفر بوده که با رشد صد درصدی در دورم چهارم به دو هزار و ۹۸۸ نفر افزایش داشته است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار