امام جمعه بوشهر:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: هدف دشمن در برنامه‌ریزی‌ها براندازی نظام اسلامی است.
کد خبر: ۱۲۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳ 03 November 2015
تابناک بوشهر: آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح دوشنبه در دیدار با مسئولان و اعضای بسیج دانش‌آموزی بوشهر اظهار داشت: دانش‌آموزان نقش بسیار مهمی در عرصه‌های مختلف و پیشرفت و توسعه نظام دارند.

وی به برنامه‌های دشمن برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: تربیت دانش‌آموزان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که باید به خوبی به این موضوع توجه شود.

امام جمعه بوشهر از بسیج دانش‌آموزی به عنوان سنگر اول دفاع مقدس در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی نام برد و اضافه کرد: دشمن برای تهاجم فرهنگی به جوان و نوجوان توجه ویژه‌ای دارد و برنامه‌های خود را از خانواده‌ها شروع می‌کند.

وی با اشاره به تفاوت‌های بسیج دانش‌آموزی با دیگر اقشار بسیج، بیان کرد: دانش‌آموزان سرمایه‌های نظام هستند و باید بتوانند پیشنهادها و انتقادات خود را در مورد مسائل مختلف به مسئولان اعلام کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار تحلیل و تفسیر نامه اخیر رهبر انقلاب به رئیس جمهور در خصوص برجام توسط دانش‌آموزان شد و افزود: از جمله وظایف بسیج دانش‌آموزی می‌توان به ولایت مداری و صیانت از حریم ولایت اشاره کرد.

وی امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان یکی دیگر از وظایف بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد و گفت: از دیگر وظایف این قشر می‌توان به حفظ و صیانت از هویت و اندیشه ملی جوانان و نوجوانان و تقویت روح انقلابی گری با بصیرت اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر لزوم حضور فعال دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان، افزود: کسی در این روزها نباید در خانه باشد و انسجام و حضور در این روز باید در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه افکار مقام معظم رهبری سال‌ها جلوتر از زمان است، خاطرنشان کرد: در جریان فتنه ۸۸ دشمنان همه تلاش خود را برای براندازی نظام به کار گرفتند ولی با درایت و بصیرت‌افزایی مقام معظم رهبری، دشمن به اهداف خود نرسید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار