مدیر ساماندهی بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی شهرداری مشهد گفت: در بسته ستاد ملی بافت فرسوده مقررشده 58 میلیارد تومان برای شهر مشهد در نظر گرفته‌شود که در حال حاضر این بسته در کمیسیون زیربنایی دولت در حال بررسی است.
کد خبر: ۱۲۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸ 03 November 2015
مسعودرضا مشرقی در نشست خبری که در شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: برای نوسازی بافت‌های فرسوده نیازمند بیش از 2 هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم.

مدیر ساماندهی بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی شهرداری مشهد گفت: شورای شهر مشهد در تبصره 41 قانون بودجه مبلغ 51 میلیارد تومان را برای آزادسازی معابر حاشیه شهر مشهد اختصاص داده و همچنین در تبصره 42 نیز 45 میلیارد تومان دیگر برای این مهم تسهیلات در نظر گرفته‌است.

مشرقی ادامه داد: ستاد بافت‌های فرسوده در ستاد ملی با ریاست رئیس‌ جمهور و دبیری وزیر راه شهرسازی شکل‌گرفته که برای بافت‌های فرسوده شهر مشهد جلسه‌ای نیز با حضور شهردار و رئیس شورای شهر مشهد در این ستاد تشکیل‌شده که امیدواریم ردیف بودجه‌ای برای این مهم در نظر گرفته‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در بسته ستاد ملی بافت فرسوده مقرر شده 58 میلیارد تومان برای شهر مشهد در نظر گرفته شود که در حال حاضر این بسته در کمیسیون زیربنایی دولت در حال بررسی است و هنوز رقم آن قطعی نشده‌است.

مدیر ساماندهی بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی شهرداری مشهد تصریح کرد: 4 هزار هکتار از بافت فرسوده حاشیه شهر به مشهد اضافه‌شده که البته قطعاً تمام این مساحت بافت فرسوده نیست اما قطعاً 3 هزار هکتار از آن را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار