زنی میا‌ن‌سال درحالی‌که دختر هفت‌ساله خود را برای استحمام به حمام برده بود، به دلایل نامعلومی جانش را از دست داد.
کد خبر: ۱۲۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 05 November 2015
زنی میا‌ن‌سال درحالی‌که دختر هفت‌ساله خود را برای استحمام به حمام برده بود، به دلایل نامعلومی جانش را از دست داد.
زن ۴۶ساله ساکن محله حرعاملی مشهد صبح روز گذشته دختر هفت‌ساله‌اش را برای استحمام به حمام می‌برد که بعد از گذشت دقایقی، فریادهای توأم با گریه دختربچه و استمداد کمک...کمک، پای دختر صاحب‌خانه را به میان می‌کشد.
در‌حالی‌که دخترک فریاد می‌زد و گریه می‌کرد، صاحب‌خانه فکر می‌کند دخترک مورد تنبیه مادرش قرار‌ گرفته و از پنجره روبه‌رویی طبقه آنان از زن می‌خواهد که دست از تنبیه او بردارد.
اما ادامه فریادهای دخترک از حادثه‌ای غم‌بار خبر می‌دهد و با استمرار این فریاد‌ها، صاحب‌خانه که زنی پنجاه‌ساله است، متوجه وخامت موضوع شده و وارد خانه همسایه می‌شود.
زن پس از ورود متوجه می‌شود که آن‌ها در حمام هستند و درِ حمام از داخل قفل است. او با تلاش در را باز می‌کند و درحالی وارد حمام می‌شود که می‌بیند این زن میان‌سال روی زمین افتاده و دخترک هفت‌ساله‌اش هم در‌حال گریه‌کردن
است.
زن همسایه با بیرون‌بردن دختر از حمام، سریعا با اورژانس ‌تماس می‌گیرد که عوامل اورژانس پس از حضور در صحنه، مرگ زن را اعلام می‌کنند. درپی اعلام این خبر مبنی‌بر مرگ مشکوک زن میان‌سال در حمام خانه‌اش به پلیس آگاهی، ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد در صحنه حضور پیدا کردند. دختر صاحب‌خانه در اظهارات خود به پلیس این‌گونه عنوان می‌کند که متوفی، پرستار مادرش بوده که به‌همین‌علت این خانه را دراختیار او، همسر و دو دخترش قرار داده بودیم تا از مادرم نگهداری کند.
سیدجواد حسینی، قاضی ویژه قتل عمد دادسرای مشهد که در صحنه جرم حضور داشت، در تشریح این حادثه به خبرنگار ما گفت: طبق بررسی‌های انجام‌شده هیچ‌گونه آثار ضرب‌و‌جرح، گاز و برق‌گرفتگی مشاهده نشده و احتمالا این زن به‌دلیل سکته قلبی جان خود را از دست داده است؛ البته تحقیقات درخصوص این پرو‌نده ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار