از شورای هیئات مذهبی تا نیروهای حزب‌الله و شورای شهر مشهد بیانیه دادند؛
از شورای هیئت های مذهبی مشهد مقدس تا شورای هماهنگی نیروهای حزب الله و انصار حزب الله و شورای شهر در بیانیه های متفاوتی همگی ضمن محکوم کردن هتاکی نسبت به حضرت ام‌ابیها(س) و تاکید بر ضرورت برخورد با فرد خاطی،خواستار پیگیری موضوع از مجاری قانونی خود شده و هرگونه تجمعی را در این باره رد کردند.
کد خبر: ۱۲۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶ 07 November 2015
به گزارش تابناک رضوی ، فراخوان تجمع جریان تشیع انگلیسی در پوشش اعتراض به هتاکی نسبت به ساحت حضرت زهرا(س) برای امروز درحالی اعلام شده است که از شورای هیئت‌های مذهبی مشهد مقدس تا شورای هماهنگی نیروهای حزب‌الله و انصار حزب الله و کمیته امر به معروف و نهی از منکر شورای شهر پایتخت معنوی ایران در بیانیه های متفاوتی همگی ضمن محکوم کردن هتاکی نسبت به حضرت ام‌ابیها و تاکید بر ضرورت برخورد قاطع با فرد خاطی خواستار پیگیری موضوع در مجاری قانونی خود شدند.

این گروه‌ها در پیام‌های جداگانه ای با دفاع از ساحت دخت مکرم رسالت، همسر ولایت و مادر امامت حضرت زهرا(س) هرگونه تجمع غیرقانونی را در مشهد رد کرده‌اند.

شورای هیئات مذهبی مشهد در پیامکی به امضای سید مهدی طباطبائی رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد مقدس خطاب به مسئولان هیئت‌ها، آورده است : « باسلام ؛ قابل توجه هیئات مذهبی تجمع روز شنبه 94/8/16 مقابل دانشگاه آزاد و سایر مکانها غیر قانونی است. عزیزان از حضور دراین تجمعات خودداری فرمایند. »

انصار حزب الله مشهد و شوراي هماهنگي نيروهاي حزب الله نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: « باسمه تعالی / نظر به اظهارات اهانت آمیز یکی از مربیان ورزشی دانشگاه آزاد مشهد و برخورد کافی مسوولین این دانشگاه با وی و عذرخواهی و اظهار ندامت فرد خاطی، مساله تمام شده است و هرگونه حرکت دیگری در این ارتباط خارج از مسوولیت های انقلابی و به دور از اخلاق شیعی و حزب اللهی بوده و مطلقا پذیرفته نیست.»

از سوی دیگر همچنین، علی اصغر لطفی. عضو شورای اسلامی مشهد مقدس که رئیس کمیسیون ویژه نظارت و امربه معروف و نهی از منکر شورا نیز می‌باشد در پیامی متفاوت فراخوان تجمع و اعتراض امروز « جریان شیعه انگلیسی به دفاع از اهل البیت ع » را ناشی از « عدم برخورد قاطع انضباطی و قضایی با این عنصرهتاک » علیرغم گذشت یک هفته از انتشار متن توهین وی دانسته و اظهار تاسف کرده است.

کانون روضة الشهدا نیز در پیام مشابهی اعلام کرده « علیرغم گذشت یک هفته از انتشار متن توهین یک مدرس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه آزاد مشهد به ساحت قدسیه حضرت صدیقه طاهره س، که پیشینه قضایای مشابه را متأسفانه این دانشگاه درکارنامه خود دارد،بعلت عدم برخورد قاطع انضباطی وقضایی بااین عنصرهتاک که بدون هرگونه تخصص وارتباط موضوعی اظهارات خلاف ضرورت مذهب بیان کرده و ساحت عرشی صاحب ولایت علی امیرالمؤمنین ع را درسطح یک بازیگرسیاسی، تنزل داده، کار به جایی رسیده که جریان شیعه انگلیسی به دفاع از اهل البیت ع قصد تجمع واعتراض دارد،از مسؤلین تقاضای برخورد جدی هم بادانشگاه وهم فرد هتاک را دارد.»

جالب اینکه در برخی شبکه های اجتماعی مذهبی مشهد نیز در پیامی به درخواست فرمانده انتظامی خراسان رضوی، اشاره شده با مضمون زیر :
«باسلام و احترام بنا به درخواست سردار ولایتمدار جناب آقای امیری مقدم و مبنی بر اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ضمن ابراز ارادت به ساحت مقدس و نورانی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در خصوص پخش فایل صوتی منتسب به استاد تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به اطلاع میرساند پرونده استاد مورد نظر جهت بررسی و انجام اقدامات لازم و اجرای مراحل قانونی به هیات انتظامی و قضایی هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ارجاع شده است. لذابه اطلاع میرساند از تمامی غیرتی ها و ولایتمداران اهلبیت درخواست میشود که اجتماع عظیم فاطمیه فردا مقابل دانشگاه لغو شد اجر همه عزیزان با خود حضرت زهرا(س)»

شهادت حضرت زهرا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار