ویژه تشکلهای فرهنگی:
مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی محصولات فرهنگی و بسته نمایشگاهی استکبارستیزی ویژه تشکل‌های جوانان و فعالان فرهنگی را در قالب پوسترهای پروژه نفوذ، شامل ۱۰ فرم پوستر نمایشگاهی به مخاطبان ارائه می‌کند.
کد خبر: ۱۲۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 07 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی محصولات فرهنگی و بسته نمایشگاهی استکبارستیزی ویژه تشکل‌های جوانان و فعالان فرهنگی را در قالب پوسترهای پروژه نفوذ، شامل 10 فرم پوستر نمایشگاهی به مخاطبان ارائه می‌کند.

بنابر این گزارش بسته «محصولات استکبارستیزی آمریکا بدون روتوش» در بازه زمانی 13 آبان لغایت 16 آذر برای بهره‌برداری در تشکل‌های فرهنگی، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، اصناف و گروه‌های فعال فرهنگی و ... در مشهد و کشور به نمایش درمی‌آید.

مجموعه کمیک «آمریکا آدم‌باش» به بیان طنز و انتقادی به رفتار سیاسی آمریکا در قبال کشورها پرداخته است که 13 پوستر با مجموعه 26 هزار عدد، اینفوگرافی قاتل زنجیره‌ای با محوریت پروژه نفوذ آمریکا از بخش‌های آن است.

این بسته فرهنگی متشکل از شش مجموعه از پوسترهای پروژه نفوذ، ایرانی که دشمن می‌خواهد، رؤیای آمریکایی، کمیک آمریکا آدم‌باش، اینفوگرافی قاتل زنجیره‌ای و بروشور نفوذ است.

همچنین مجموعه نمایشگاهی «رؤیای آمریکایی» از دیگر فعالیت‌های موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی است که این مجموعه در 10 فرم پوستر مبتنی بر آمار و ارقام واقعی موجود در جامعه آمریکایی طراحی شده و با شمارگان 20 هزار عدد منتشر و توزیع می‌شود.

یادآور می‌شود، مجموعه بروشور نفوذ یکی دیگر از محصولات بسته استکبارستیزی بوده که سه محصول با موضوع یکسان و محتوای متفاوت که در هفت عدد بروشور و در هفت عنوان جداگانه تولید و طراحی شده است که در مجموع در 70 هزار بروشور منتشر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار