مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد:
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: با بررسی انجام شده تا پایان بهمن زمان خدمت‌رسانی آتش‌نشانی در حوادث حریق به کمتر از 4 دقیقه و 18 ثانیه رسیده است.
کد خبر: ۱۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۴ 11 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حسن جعفری در حاشیه شصت و یکمین جلسه علنی شورای شهر مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با جزئیات بودجه سازمان آتش‌نشانی مشهد در سال 94 اظهار داشت: بودجه سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد امروز توسط شورای شهر مشهد به تصویب نهایی رسید.

وی افزود: بر اساس تصویب شورای شهر مشهد، شهردار مشهد می‌تواند با توجه به ظرفیت شهرداری و ارتقاء سازمان آتش‌نشانی به حد استاندارد نسبت به برنامه‌های ایمنی شهری و همچنین استفاد بهینه زمین ایستگاه‌های آتش‌نشانی، وحدت، دانشجو، عدل خمینی، فلسطین، سه را کاشانی و ابوطالب را از محل فروش یا مشارکت زمین این ایستگاه‌های نسبت به احداث ایستگاه و تامین تجهیزات و وسایل مورد نیاز آتش‌نشانی اقدام و تحویل دهد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد تصریح کرد: این تعداد از ایستگاه‌ها دارای عمری بالای 40 سال هستند و برخی از این ایستگاه‌های دارای زمین‌های بالای 5 هزار متر هستند که بر این اساس این زمین‌ها تبدیل به احسن شده و پروژه‌های مشارکتی در آن احداث می‌شود و بخش ایستگاه آتش‌نشانی در مجاورت یا داخل همان زمین ایستگاه جدید احداث می‌کند.

وی در ارتباط با زمان رسید آتش‌نشان به حادثه حریق نیز گفت: با بررسی‌ای که در بهمن ماه امسال انجام شده زمان میانگین رسیدن آتش‌نشانان به حادثه حریق به کمتر از 4 دقیقه و 18 ثانیه رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار