نفرات برتر رقابت‌های کشتی خراسان رضوی در اوزان مختلف فردا در رقابت های قهرمانی کشور در استان گلستان حضور می‌یابند.
کد خبر: ۱۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۰ 11 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از مهر، در این رقابت ها که روز گذشته در دو بخش مختلف بانوان و آقایان در خانه کشتی مشهد برگزار شد شرکت کنندگان با کسب برتری در مقابل حریفان خود موفق به دریافت جواز حضور در رقابت های قهرمانی کشور شدند.

در این رقابت ها در بخش بانوان و در وزن ۵۵ کیلوگرم هما میرزاپور و در وزن ۶۵ کیلوگرم زهرا رهنما عراقی از گلبهار موفق به کسب جواز حضور در رقابت های کشوری و همچنین کسب عنوان برتر این دو وزن شدند.

همچنین در وزن ۷۰ کیلوگرم عزت قربانی از قوچان و در وزن ۷۵ کیلوگرم نیره ریاضی از مشهد و در وزن بیش از ۷۵ کیلوگرم نیز سارا آقائی از مشهد مقدس موفق به کسب مقام های برتر این رقابت ها شدند.

در بخش مردان نیز در وزن ۶۰ کیلوگرم احمد دلیری و در وزن ۷۰ کیلوگرم محسن هنردوست از شهرستان فریمان موفق به کسب برتری در برابر حریفان خود شدند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم نیز حامد میرزاپورو در وزن ۹۰ کیلوگرم حسن ستوده هر دو از شهرستان تربت جام برترین های این وزن شناخته شدند.

در این رقابت ها همچنین در وزن ۱۰۰کیلوگرم مصطفی شهری از فریمان و در وزن بیش از ۱۰۰ کیلوگرم نیز محمد امکانی از مشهد به مقام های برتر دست یافتند.

نفرات برتر رقابت های کشتی با کمربند خراسان رضوی در اوزان مختلف فردا در رقابت های قهرمانی کشور در استان گلستان حضور خواهند یافت.

گفتنی است پیش از این مقرر بود این مسابقات روزهای ۲۰ و ۲۱ اسفند در بخش آقایان و بانوان در شهرهای تربت جام و مشهد برگزار شود که بنا بر نظر وزارت ورزش و جوانان لغو شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار