رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با بیان اینکه تعداد اعضای بسیج جامعه پزشکی در خراسان رضوی 8 هزار و 500 نفر است گفت: بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی آماده ارائه خدمات درمانی به تیم‌های اعزامی اردوی جهادی در استان است.
کد خبر: ۱۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۳ 11 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی هادی جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره تمهیدات بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به گروه‌های اردوی جهادی به مناطق محروم استان اظهار کرد: تعداد اعضای بسیج جامعه پزشکی در خراسان رضوی 8 هزار و 500 نفر بوده که متشکل از پزشکان، پیراپزشکان و دیگر اعضای خانواده پزشکی است.

وی افزود: بسیج جامعه پزشکی در تمامی مقاطع زمانی و به ویژه ایام خاص آمادگی ارائه خدمات در حوزه پزشکی را دارد که ایام نوروز نیز شامل آن می‌شود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: معمولا در ایام نوروز گروه‌های مختلفی از سایر استان‌ها به روستاها و مناطق محروم خراسان رضوی اعزام می‌شوند که از جمله ماموریت‌های مهم آنها در این ایام پوشش درمانی و ارائه خدمات درمانی است.

جلالی یادآور شد: تاکنون تعداد تیم‌های اعزامی اردوی جهادی به خراسان رضوی هنوز مشخص نشده و بلافاصله پس از اعلام آنها، ما آماده خدمت‌رسانی به تیم‌های اعزامی از سایر استان‌ها هستیم.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در نخستین روز از سال 94 گفت: بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی آمادگی همکاری با سایر سازمان‌ها برای استقرار پایگاه‌های اورژانس و ارائه خدمات درمانی به زائران را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار