معاون عملیاتی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از کاهش 2 درصدی وقوع سرقت در استان طی مدت سپری شده از سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۱۲۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 08 November 2015
معاون عملیاتی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از کاهش ۲ درصدی وقوع سرقت در استان طی مدت سپری شده از سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سرهنگ برزو محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، از کاهش ۲ درصدی وقوع سرقت در استان کرمانشاه طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: وقوع قتل نیز طی این مدت ۳ درصد کمتر از سال گذشته بوده است.

وی از افزایش ۸ درصدی کشفیات در قتل خبر داد و با اشاره به کاهش وقوع جرائم در اکثر حوزه‌ها افزود: در ۷ ماهه ابتدای سال ۳۷ فقره قتل به وقوع پیوسته در حالیکه در مدت مشابه سال گذشته ۳۸ فقره قتل در استان رخ داده بود.

سرهنگ محمدی با اشاره به کاهش ۴ درصدی کیف قاپی در استان کرمانشاه ادامه داد: در ۷ ماهه ابتدای سال جاری با کاهش ۶ درصدی سرقت از مغازه‌ها در استان مواجه بودیم و در حوزه سرقت موتورسیکلت نیز ۲۶ درصد کاهش وقوع داشتیم.

وی همچنین از افزایش ۳۸ درصدی سرقت از منازل در استان کرمانشاه طی مدت مذکور خبر داد و گفت: این روند افزایش به این دلیل است که در دستورالعمل جدید اقلامی که داخل حیاط و پشت بام هستند نیز جزء وسایل منزل به شمار آمده در حالیکه پیش از این جزء سایر لحاظ می‌شد.

معاون عملیاتی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه در حوزه سرقت قطعات اتومبیل با کاهش ۹ درصدی مواجه بودیم، گفت: در مجموع در سرقت‌های جزئی ۱۱ درصد کاهش وقوع داشتیم.

وی با بیان اینکه انگیزه قتل‌های به وقوع پیوسته در استان کرمانشاه خانوادگی و غیرخانوادگی بوده است، گفت: در خصوص قاچاق مواد مخدر در ۷ ماهه امسال یک تن و ۲۸۳ کیلو و ۸۵۰ گرم کشفیات داشتیم در حالیکه سال گذشته یک تن و ۲۶۵ کیلو و ۳۲۵ گرم مواد مخدر کشف شد.

معاون عملیاتی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در پایان از افزایش ۲۰ درصدی کشفیات سیگار قاچاق در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در بخش قاچاق عتیقه جات با ۹۸ درصد افزایش کشف و در حوزه قاچاق سوخت نیز با افزایش ۷۳ درصدی کشفیات مواجه بودیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار