آیت‌الله مکارم شیرازی:
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه دشمن خود را به ابزارهای ضد اسلامی تجهیز کرده است، گفت: در چنین شرایطی تنها برنامه‌های قرآنی است که می‌تواند مانعی برای اهداف شوم دشمنان ایران و اسلام باشد.
کد خبر: ۱۲۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۴ 10 November 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار مسئولان برگزاری سی‌امین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور ضمن بیان اهمیت و جایگاه برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها، اظهار داشت: هر اندازه در جامعه کار قرآنی انجام و برای آن سرمایه‌گذاری شود، بازهم می‌طلبد تا در این زمینه فعالیت کرد.

وی با بیان اینکه کار برای قرآن سبب پیشرفت و نورانیت فرد و جامعه می‌شود، افزود: سرمایه اصلی ما قرآن است، اصول، فروع و احکام ما ریشه در قرآن دارد، دامنه قرآن به اندازه‌ای وسیع است که نقطه پایانی ندارد، بنابراین هر اندازه در آن تفکر و تعقل شود، باز هم جای تحقیق و تأمل دارد.

این مرجع تقلید با تأکید بر انجام فعالیت‌هایی مانند برگزاری جشنواره‌های این چنینی در میان جوانان، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی ابزار دشمنان بسیار زیاد شده است، در هیچ زمانی دشمنان اسلام این اندازه مجهز به ابزار ضد اسلامی در قالب رسانه، کتاب  و فیلم نبودند، در چنین شرایطی راه برای انحراف جوانان باز است و وجود اینگونه برنامه‌هاست که می‌تواند مانعی برای اهداف شوم دشمنان ایران و اسلام باشد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عابدی، شعاعی و دیگر مسئولان دانشگاه توضیحاتی را درباره جشنواره و تعداد شرکت کنندگان ارائه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار