کد خبر: ۱۲۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 10 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

جودوکار فومنی گفت: رشته ورزشی جودو به عنوان میراث سامورایی‌ها و نخستین ورزش المپیکی دنیا در فومن در حال نابودی و فراموشی است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،امید اکبرزاده وضعیت ورزش جودو در این شهرستان را خوب ندانست و اظهار کرد: در این زمینه نامه‌های زیادی به مسئولان استانی نوشته شد.
 
وی حمایت نکردن مسئولان از ورزشکاران جودوکار فومنی را از مشکلات مهم عنوان کرد و افزود: ورزشکاران جودو برای سربلندی ورزش شهرستان و استان خود تلاش‌های زیادی انجام می‌دهند اما حمایت نمی‌شوند.
 
این جودوکار فومنی، نبود سالن مناسب برای تمرین را یکی از مشکلات مهم این ورزش در فومن ذکر کرد و گفت: به دلیل نبود مدیریت صحیح در مجتمع ورزشی انقلاب فومن که این روزها صدای خیلی‌ها را بیرون آورده، در حال نابودی است.
 
وی عدم حضور رئیس هیئت جودو در بین جودوکاران را از دیگر مشکلات بیان کرد و افزود: اخیراً جمعی از دلسوزان عرصه جودو گرد یکدیگر جمع شدند تا فکری به حال وضعیت تأسف‌بار جودوی فومن کنند و چاره‌ای بیندیشند و به همین دلیل رئیس فعلی را انتخاب کردند که نه تنها مشکل برطرف نشد حتی این فرد را در هیئت جودو نمی‌بینیم.
 
اکبرزاده تصریح کرد: برخی از مربیان جودوی شهرستان فومن به خاطر نداشتن هزینه ایاب و ذهاب ناچیز از رفتن به مسابقات محروم شدند و هر روز بر مشکلات این رشته ورزشی افزوده می‌شود.
 
وی با بیان اینکه کسی نگران ورزش جودوی شهرستان فومن نیست، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد بود و نبود جودو به عنوان رشته‌ای که میراث سامورایی‌ها و نخستین ورزش المپیکی دنیا محسوب می‌شود، برای کسی مهم نیست.
 
جودوکار فومنی با اشاره به اینکه به جودو کمتر از دیگر ورزش‌ها پرداخته می‌شود، یادآور شد: عاجزانه از مسئولان مربوطه می‌خواهیم یک بار هم که شده پای درد و دل ورزشکاران و افراد پرتلاش و بی‌پشتوانه این رشته ناب ورزشی بنشینند و از ما حمایت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار