معاون اقتصادی شهرداری مشهد اعلام کرد:
یک شرکت معتبر چینی برای سرمایه‌گذاری در یکی از پروژه‌های بزرگ شهری تا سقف 500میلیارد تومان اعلام آمادگی کرده است.
کد خبر: ۱۲۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵ 10 November 2015
به گزارش تابناک رضوی، محمدرضا مزجی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور ارائه عملکرد دو ساله در شهرداری مرکز برگزار شد، با اشاره به حضور سرمایه‌گذاران خارجی در مشهد، گفت: یک شرکت معتبر چینی در نظر دارد 500 میلیارد تومان پروژه عمرانی در مشهد داشته باشد و به طور کامل آن را انجام دهد که نظر شهرداری این است که این میزان اعتبار در قطار شهری استفاده شود.
معاون اقتصادی شهرداری مشهد ادامه داد: خوشبختانه این شرکت در قبال سرمایه‌گذاری ضمانت بانکی  نمی‌خواهد و تنها به ضمانت شهرداری که به تائید وزارت کشور رسیده است، اکتفا می‌کند.
وی اضافه کرد: سرمایه گذاران فرانسوی نیز ابراز تمایل کرده اند که در مشهد پروژه هایی را اجرا کنند و درمقابل ما نیز در پاریس پروژه هایی را اجرا کنیم.
وی با اشاره به این که دربودجه سال 94 شهرداری بودجه معاونت اقتصادی شهرداری مشهد 6هزارو 142میلیارد تومان در نظر گرفته شده است گفت: از این مبلغ در شش ماهه ابتدایی سال 35درصد معادل 2هزار و 100میلیارد تومان از ناحیه آزاد سازی اراضی ، انتشار اوراق مشارکت و دیگر منابع محقق شده است.
مزجی تصریح کرد: مصوبات  خوبی در شورای شهر در زمینه پروژه های اقتصادی به تصویب رسیده از جمله مجوز فروش سهم الشراکه های پروژه های مشارکتی ،طرح بارش باران و طرح تاسیس شرکت مادر تخصصی بین المللی زائر که در شورا در حال بررسی است.
وی با اشاره به  پیشرفت فیزیکی در پروژه های مشارکتی نسبت به دوره گذشته افزود: به لحاظ فیزیکی پروژه های مشارکتی شهرداری نسبت به دوره گذشته با وجود رکود، 50درصد پیشرفت داشته است.
وی در خصوص ارائه امتیازات ویژه به شرکای شهرداری،‌ عنوان کرد: امسال فضای نمایشگاه بین‌المللی مشهد را با هزینه شهرداری برای ارائه توانمندی شرکاء در اختیار گرفته‌ایم.
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری مشهد همچنین از انعقاد تفاهم‌نامه ۴۵ پروژه مشارکتی جدید با سرمایه‌گذاران خبر داد.

برچسب ها: شهرداری مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار