مراحل فیلمبرداری فیلم کوتاه "خورشید" به کارگردانی کمال حسینی و تهیه کنندگی هاشم عطار در مشهد به پایان رسید .
کد خبر: ۱۲۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۶ 11 November 2015

مسئول سایت رستا فیلم و کارگردان فیلم کوتاه "همیشه تو را می‌بیند " که با این فیلم موفق به دریافت مقام کشوری شده به خبرنگار تابناک خراسان رضوی، می‌گوید: تصویربرداری این فیلم به مدت یک هفته در لوکیشن های خارجی و داخلی انجام شده و فرصتی فراهم شد تا بتوانم از تجربیات عوامل خوب و حرفه ای که در سطح مشهد و ایران شناخته شده اند استفاده نموده لذا امیدوارم فرصت‌های بیشتری به وجود آید تا دیگر فیلمسازان هم بتوانند از تجربیات این عزیزان استفاده نمایند .

کمال حسینی افزود: از جمله عوامل این فیلم می توان به مجتبی انوریان یزدی به عنوان "مشاور کارگردان " و کتایون حسینی به عنوان "نویسنده " اشاره کرد .این فیلم به منظور شرکت در جشنواره های داخلی و بین المللی آماده گشته است .

سایر عوامل به شرح زیر می باشند :کتایون حسینی " تدوین " ،امیرحسن عطار " تصویربردار " ، مصطفی محمدی " دستیار کارگردان " ،علی انوریان یزدی و محسن جمالی " تولید " ،بازیگران :باران جمالی ،آزیتا صادقی زاده ،بهار شهبازی ،مجتبی انوریان یزدی ،علی انوریان یزدی در این فیلم حضور داشتند .

در خلاصه داستان این فیلم آمده است : باران دختربچه ای است با روحیه ای حساس و متفاوت با سایر هم‌سن و سال‌های خود، او در رنگ نقاشی رویاهای کودکانه ای را در ذهن می‌پروراند که از احساس زیبای او نسبت به پدرش حکایت می‌کند. او نگران پدر کارگرش است که هر روز زیر آفتاب سوزان خورشید کار کرده و به همین خاطر نقاشی می کشد که مورد اعتراض معلمش قرار می گیرد.

تابناک رضوی/ کتایون حسینی

فیلم کوتاه
 
فیلم کوتاه

فیلم کوتاه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار