بر اساس شنیده های خبرنگار ما امروز در شهرداری مشهد میان معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار و شهردار منطقه 7 ، درگیری لفظی شدیدی صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۲۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶ 11 November 2015
به گزارش تابناک رضوی، این درگیری لفظی که همراه با بالا رفتن صدا و نیز برخی الفاظ خاص بوده و در ساختمان توسعه شهرداری مشهد رخ داده است، موجب جلب توجه بسیار حاضران گردیده به طوریکه افراد زیادی متوجه این موضوع شدند.

بنابراین گزارش، در شهرداری مشهد کمتر سابقه داشته که اختلاف دو مدیر ارشد با سر و صدای بلند با یکدیگر و همراه با درگیری لفظی باشد و معمولا اختلاف سلیقه ها از جلسات بیرون نمی آمده است که البته امید است که این موضوع نیز در راستای ضرورت همدلی و همزبانی در خدمت به مردم ختم به خیر شود.
 
بر اساس شنیده های خبرنگار ما این دو مدیر عالی شهرداری مشهد از گذشته نیز گویا با یکدیگر اختلاف نظرهایی داشتند که یکی از این مشکلات مربوط به اعتبارات قرائت خانه افتتاح شده در منطقه 7 شهرداری بوده که چندی پیش توسط دکتر حداد عادل در مشهد افتتاح گردید.

گفتنی است اختلاف سلیقه و تضارب افکار امری بدیهی و در پاره ای اوقات موجب رشد و کمال است و در این راستا تعالی تعاملات و همدلی بیشتر میان خادمان پایتخت معنوی ایران اسلامی با پرهیز از هرگونه مجادله ظاهری و همراه با افزایش سعه صدر و فرهنگسازی در برقراری فضای گفتگوی سالم و دوستانه در چارچوب اخلاق و موازین اسلامی را آرزومندیم.

تابناک رضوی، آمادگی درج هرگونه توضیح تکمیلی و پاسخی را در این رابطه دارد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
با سلام
مایه شرم ساری مردم مشهد است که دو مدیر غیر بومی اینگونه آبروی شهرداری مشهد و مردم پایتخت معنوی ایران را میبرند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
معاون فرهنگی...تمام مدیران بخشهای مختلف را تغییر داده اند.یک گزارش از تغییر و تحولات معاونت در مدت زمان این معاون تهیه کنید تا همه بفهمند چه اتفاقاتی درون شهرداری می افتد
محمد مهدی خالقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
حقیقتا شما تابناکی ها بی تقوایی را به اوج رسانده اید. البته خبردهی جهت دار و سیاست زده و آلوده به اغراض نفسانی جزو خصوصیات ذاتی تابناک است. خداشمارا هدایت کند.
یک مخاطب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
واقعا کجاش بی تقواییست ؟!
توی این خبر نه تنها الفاط ذکر نشده درثانی حتی درگیری فکری را هم مترادف با تضارب آرا و مثبت دانسته اند ووو ...
اونوقت این منفیست یا پاسخگو نبودن و برچسب زدن و خود را در جبهه فرهنگی انقلاب و اهل حق پنداشتن و بقیه را آلوده به اغراض نفسانی و ... خواندن ! این نگاه اسلامیست!؟
واقعا این تقواست که خیلی راحت برچسب بزنیم و تهمت که « خبردهی جهت دار و سیاست زده و آلوده به اغراض نفسانی جزو خصوصیات ذاتی تابناک است » ...
من با تابناک کار ندارم اما امیدوارم خدا شما و تابناک و این بنده حقیر را هدایت بفرماید و به ما بفهماند که خودحق پنداری درست نیست!
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
به نظر من معاون فرهنگی شهرداری مشهد فقط اسم وحید جلیلی را یدک می کشو و گرنه هیچ ایده و خلاقیت جدیدی برای شهر مشهد به ارمغان نداشته، انتظار این بود روابط عمومی معاونت و یا منطقه واکنش مناسبی انجام دهند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار