عضو خبرگان رهبری، اظهارات فرمانده انتظامی کشور در عزم برخورد با کشف حجاب را ستود و گفت: این غیرتمندی از یک فرمانده دلاور و غیرتمند دینی برای این نظام و انقلاب، افتخار است و از این تسلط در مقابله با فحشا متشکرم که فرمودند:«کشف حجاب در محیط هر اتومبیلی قرار بگیرد، آن را ما می‌گیریم»
کد خبر: ۱۲۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ 13 November 2015
آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه ‌های نماز جمعه امروز 22 آبان ماه مشهد مقدس در حرم امام رضا (علیه‌السلام)  با اشاره به تذکر مقام معظم رهبری در جمع دانشگاهیان تاکید کرد: به واقع «شاد بودن برای هر محیطی خوب است اما به چه قیمتی؟ به قیمت برگزاری مراسم و اردوهای مختلط؟ مگر غربی‌ها از اختلاط چه بهره‌ای جز جنایات کنونی جنسی برده‌اند که ما به دنبال پیروی از همان شیوه‌ها هستیم؟» این‌که یک عده به‌عنوان فرهنگ توی این مملکت راه بیفتند و فقط بگویند توسعه فحشا و توسعه بی‌بندوباری و توسعه نوازندگی و عیاشی، این معنای فرهنگ است!؟
وی افزود:  شما ببینید در غرب و اروپا، این مسائل بر سر فرهنگ مردم چه بلایی آورده است؟ ما می‌خواهیم همان بلا در مردم ما پیدا شود؟
امام جمعه مشهد یادآوری کرد : تسلط جریان سیاسی با استفاده از توسعه فحشا، شگرد یزیدی است و استخدام فحشا، استخدام بی‌بندوباری، استخدام توسعه شهوت، دقیقاً شگرد یزید در شهر شام بود برای مقابله با اهل‌بیت(ع).

وی افزود: یک جناح سیاسی در این مملکت ولایتمدار، در این کشور حسینی در ماه محرم که از هیجان حسینی در همه دل‌ها می‌شورد، بیاید یک زنی آن‌هم در یک ملأ مثل نمایشگاه مطبوعات که کانون فرهنگ در این کشور است، کشف حجاب کند و کنارش عکس بگیرند!

آیت الله علم الهدی ادامه داد : شما فکر کردید این‌گونه می‌خواهید بر مردم مسلط شوید، این‌جوری می‌خواهید برای انتخابات رأی جمع کنید؟ این مردم بیناتر و بصیرتر از این حرف‌ها هستند، این جامعه‌ای هست که صدها هزار خون داده، بچه داده، عزیز داده فقط به عشق یک پیشانی‌بندی که روی پیشانی‌اش نوشته «یا فاطمه الزهرا»، شما برای این مردم می‌خواهید با این بی‌حجابی و بی‌بندوباری، جاذبه ایجاد کنید به شما رأی دهند؟ بدبخت‌ها، آن‌هم با اجرای شیوه یزید؟

به گفته امام جمعه مشهد، اشک بر مظلومیت امام حسین و اشک بر مظلومیت اهل‌بیت امام حسین(ع) باید یک اشک کاربردی باشد، این را توجه کنید که علی ایحال، در یک جامعه، توسعه نوازندگی، توسعه عیاشی و بی‌بندوباری، این ابزار سنگ زدن به سر حجت خداست، این وسیله و ابزار این است که خدا و حزب خدا موردتهاجم قرار بگیرند.

وی یادآوری کرد: این‌که شما می‌خواهید کنسرت را در این کشور توسعه دهید و جریان‌های لائیک و لامذهب را در کنسرت‌ها جمع کنید و سازمان‌دهی کنید و عمله انتخاباتی برای خودتان جمع کنید، در جامعه یزیدی جوابگو هست نه در جامعه حسینی(ع).

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: جامعه ما جامعه‌ای است که دو هفته مانده به اربعین، ببین چه خبر است؟ در این جامعه این ابزار کاربرد ندارد، این‌که شما فشار به یک امام‌جمعه بیاورید که تو دیگر حرف نزن، ساکت باش، تا می‌توانید اهانت و جسارت کنید که کنسرت را در مشهد شروع کنید، این را در شهر امام رضا راه بیندازید و از اینجا توسعه دهید به همه‌جا؛ شما فکر کردید در سیاست این مملکت می‌توانید به فرصت و قدرت برسید؟ جز این‌که در برابر این بصیرت دینی و مذهبی مردم ما، مشتتان باز می‌شود.

وی تاکید کرد: یک عده از جریان‌های سیاسی که دنبال شگرد کارناوال راه انداختن در آینده و به انتخابات و کنسرت بازی و توسعه فحشا هستند، از الآن بدانند این‌ها در برابر این بصیرت دینی و انقلابی مردمی ما در جامعه ما کاربرد ندارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
احسنت به امام جمعه محبوب و انقلابیمان .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار