فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی ابراز تأسف کرد:
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از افزایش بیش از 30 درصدی کشف جرایم خشن در استان خبر داد و گفت متأسفانه جرایم خشن در استان رشد بیش از ده درصدی داشته است.
کد خبر: ۱۲۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ 13 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی بهمن امیری‌مقدم در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی جغتای در گفت‌وگو با فارس در این شهرستان با اشاره به افزایش بیش از 30درصدی کشف جرایم خشن در استان اظهار کرد: متاسفانه بیش از 10 درصد جرایم خشن افزایش پیدا کرده است اما جرایمی که اتفاق افتاد متقابلا بیش از 30 درصد افزایش کشف را در استان داشتیم.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی تامین امنیت مردم و برخورد با متخلفان را از اهداف اصلی پلیس دانست و گفت: برخورد جدی پلیس با جرایم خشن جزء موضوعاتی است که مطالبات مردمی است و ما نمی‌توانیم به راحتی از جرایمی که سبب سلب آسایش و امنیت مردم می‌شود، چشم‌پوشی کنیم.

وی افزود: مسائل اقتصادی جامعه و مشکلاتی چون بیکاری سبب افزایش جرم و جنایت می‌شود و مسئولان باید با شدت بیشتری کارهای فرهنگی را انجام دهند.

امیری‌مقدم با اعلام خبر دستگیری دو سارق مسلح طلافروشی در مشهد بیان کرد: سارقان در کمتر از 48 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای اجرای حکم سارقان در کوتاه‌ترین زمان تصریح کرد: تمام مستنداتی که باید در یک پرونده باشد و بازسازی صحنه نیز باید انجام می‌گرفت.

وی ادامه داد: پرونده از طرف بازپرسی به دادگاه فرستاده شده است و منتظریم خارج از نوبت حکم الهی در مورد آنها صادر شود و اعلام کردیم با توجه به درخواست مردم، حکم سارقان را در منطقه‌ای که مرتکب جرم شدند اجرا کنیم و دستگاه قضایی قول داده است در کمتر از یک ماه آینده حکم را صادر کند.

گفتنی است در این مراسم از زحمات سرهنگ علی اکبرکیانی تقدیر و سرهنگ دوم مجتبی موهبتی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان جغتای معرفی شد.

همچنین ساختمان اداری پلیس راهور شهرستان جغتای در زمینی به مساحت 550 مترمربع و با زیربنای 370 مترمربع در دو طبقه و با صرف هزینه 570 میلیون تومان با حضور سردار امیری‌مقدم افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار