کد خبر: ۱۲۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۷ 15 November 2015
به گزارش تابناک یزد، یک چهره معتدل اصلاح طلب در مجلس، با حضور در غرفه خبرگزاری خبرآنلاین در نمایشگاه مطبوعات، درباره مجلس آینده، نفوذ کشورهای خارجی در وطن و همچنین بحثهایی که با مخاطبان سیاسی خود داشت، صحبت کرد.
مسعود پزشکیان، وزیر اسبق بهداشت، نماینده فعلی تبریز و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دز پاسخ به این سوال که درباره نفوذ که این روزها مستمسک عده ای برای سرکوب مخالفان سیاسی شان شده چه نظری دارید؟ گفت: چه نفوذی بالاتر از این است که در رسانه ملی قومیت ها را به تمسخر بگیرند و کل جامعه را متشنج کنند. چقدر می شود نفوذ کرد که این شکاف را در جامعه به وجود آورد؟ آنها می گویند در سایر حوزه ها نفوذ است؟ این اشتباه است. این منصفانه نیست.
وی در باره گفته های یکی از سخنرانان اخیرا که اعلام کرده ۱۰ هزار نفر را آمریکا در ایران نفوذی کرده و پرونده دارند نیز گفت: اگر می دانند و برخورد نمی کنند، در قبال کشور باید جواب بدهند. آن ۱۰ هزار نفر را او از کجا می داند؟ اگر می داند چرا ولش کرده؟ این جای سئوال است! چرا شفاف نمی گوید؟ مثل احمدی نژاد می گوید لیست دزدان در جیبم است. تا آخر هم نگفت دزدان چه کسی هستند؟ بابک زنجانی خارجی بود؟ از کجا آمد؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار