فرماندار کاشمر گفت: ستاد انتخابات در این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده و تمام تحرکات و اخبار مربوط به فعالیت‏های انتخاباتی رصد می‏شود.
کد خبر: ۱۲۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ 14 November 2015
مهدی فروزان در جلسه ستاد برگزاری انتخابات با اشاره به این‌که فعالیت‌های ستاد در کمیته‌های هفت‌گانه آن در حال پیگیری است تا با آمادگی کامل انتخاباتی پرشور برگزار شود، بیان کرد: پیش‏بینی‌های لازم از هم‏اکنون برای تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز به ویژه در خصوص تأمین امکانات و تجهیزات در بخش فناوری اطلاعات انجام شده است.

وی با اشاره به گفتمان دولت که همان اعتدال، تدبیر و امید است، افزود: نگاه ویژه‌ای برای برگزاری انتخاباتی دقیق و صحیح از دولت و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات مورد انتظار است.

فرماندار کاشمر با بیان این‌که انتخابات هفتم اسفند ماه اولین انتخابات در دولت یازدهم به شمار می‏رود که حائز اهمیت فراوانی است، بیان کرد: اعتدال‌گرایی، فراجناحی بودن و تحقق حق‌الناس و حفاظت از رأی مردم در انتخابات از اهداف و اولویت‌های اساسی دولت تدبیر و امید جهت برگزاری انتخاباتی سالم است.

رییس ستاد انتخابات کاشمر گفت: تمام تلاش‌مان این است در یک فضای سالم و به دور از هرگونه تنش، انتخاباتی فارغ از هرگونه دخالت جناح‌های سیاسی و بدون توجه به هیجانات اجتماعی به نحو مطلوب برگزار نماییم.

فروزان در پایان با بیان این‌که یکی از شکست‌ها و یأس دشمن، حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف است، بر لزوم حضور حداکثری همه اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار