امامان جمعه شهرستان‌های استان قزوین اعلام کردند: کاهش لغزش‌ها و انحراف‌ها در جامعه و در بین جوانان در گرو توجه به فرهنگ غنی اسلام است.
کد خبر: ۱۲۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 14 November 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان قزوین، حجت‌الاسلام و المسلمین علی طهماسبی، خطیب نماز جمعه شهرستان الوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان اعتقادات و افکار جوانان و نوجوانان را نشانه گرفته‌اند به همین سبب هوشیاری جوانان باید دوچندان شود.

وی بیان کرد: کاهش لغزش‌ها و انحراف‌ها در جامعه و در بین جوانان در گرو توجه به فرهنگ غنی اسلام است که باید مورد توجه و تاکید مدیران و مسئولان قرار بگیرد.

امام جمعه الوند با توجه به هفته کتاب خاطرنشان کرد: باید فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه نهادینه شود چراکه این امر رشد و ترقی در جامعه را به ارمغان می‌آورد.

امام جمعه آوج: نشر کتاب و کتابخوانی در دستور کار مسئولان قرار بگیرد

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ضیا‌ءالدین هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه آوج که در مصلای این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به روز کتاب و کتابخوانی و همچنین هفته پیش‌رو که هفته کتاب نامگذاری شده است نیازمند توجه ویژه به این عرصه است.

وی افزود: نشر کتاب‌های آموزنده و تاثیرگذار و همچنین فرهنگ‌سازی در زمینه توسعه کتابخوانی باید در دستور کار مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مربوط قرار بگیرد.

امام جمعه آوج با بیان این مطلب که نفوذ فرهنگی یکی از توطئه‌های دشمن است، خاطرنشان کرد: یکی از توطئه‌های دشمنان و منافقیان نفوذ فرهنگی و اجتماعی بوده که مسئولان و همچنین جوانان باید نسبت به این امور آگاه باشند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار