رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد خبر داد:
مقرر بر این شد که نیروهای اعزامی به عراق در ایام اربعین از نیروهای خدمات شهری باشند چرا که موضوع رفت و روب در این ایام بسیار اهمیت دارد.
کد خبر: ۱۳۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 17 November 2015
رییس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد از برگزاری مراسم بدرقه‌ خادمان اربعین حسینی به عراق در مهدیه مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، غلامحسین صاحبی عنوان کرد: کشور عراق در اربعین حسینی شاهد خیل عظیمی از عزادران حسینی از اقصی نقاط جهان و نیز از خود عراق است که این امر خدمت‌رسانی را با مشکل مواجه می‌کند.

وی با بیان اینکه در کشور عراق، امکانات و نیروهای لازم برای خدمت‌رسانی به زائران در اربعین حسینی وجود ندارند، افزود: لذا ما سفری را به کشور عراق و با مسوولان نجف و کربلا داشته‌ایم و قرار بر این شد که شهرداری مشهد خدماتی را در حوزه خدمات شهری ارائه کند.

صاحبی اظهار کرد: در این راستا و بر طبق نشست‌های روزهای پیشین و سال گذشته قرار بر این شد که شهرداری مشهد، 300 نیروی خدماتی را در ایام اربعین به کشور عراق اعزام کند که هم اکنون این کار در حال انجام است.

رییس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: مقرر بر این شد که نیروهای اعزامی به عراق در ایام اربعین از نیروهای خدمات شهری باشند چرا که موضوع رفت و روب در این ایام بسیار اهمیت دارد.

صاحبی در پایان خاطر نشان کرد: روز شنبه 30 آبان‌ماه جاری، مراسم بدرقه‌ای برای خادمان اربعین حسینی به عراق با حضور امام جمعه مشهد در مهدیه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار