فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: آموزش مستمر برای اعضا و پرسنل هلال‌احمر باید در دستور کار قرار گیرد تا بیش از پیش به مسئله آموزش پرداخت.
کد خبر: ۱۳۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹ 17 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آرام حلیم صبح امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید هلال‌احمر شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: بسیاری از هموطنانمان به امید آنکه امدادگران جمعیت هلال‌احمر در مسیرها و پایگاه‌ها آماده ارائه خدمات هستند راهی جاده‌ها می‌شوند و انتظار این است که در حوادث و رویدادهای مختلف امدادگران بی‌ادعای هلال‌احمر پشتیبان حقیقی باشند.

وی افزود: اگر مدیریت بحران شهرستان دو بال داشته باشد قطعا یکی از این بال‌ها هلال‌احمر است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با یادآوری خدمات جمعیت هلال‌احمر در مواقع بحرانی گفت: جمعیت هلال‌احمر دوست مردم در شرایط سخت زندگی است به همین دلیل زحمات پرسنل و اعضای داوطلب این نهاد قابل تقدیر است.

حلیم با بیان اینکه هلال‌احمر جزو معدود نهادهایی است که در مواقع بحرانی در کنار مردم است، تصریح کرد: این حضور ارزشمند قوت قلبی برای مردم است.

این مسئول افزود: آموزش مستمر برای اعضا و پرسنل هلال‌احمر باید در دستور کار قرار گیرد تا بیش از پیش به مسئله آموزش پرداخت.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در این مراسم معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل نیز با یادآوری وظایف هلال‌احمر گفت: هلال‌احمر فعالیت‌های بشردوستانه دارد به همین دلیل فعالیت‌های این نهاد محدود به ساعات اداری نیست.

میر داماد حسینی یادآور شد: در هر لحظه از شبانه‌روز ممکن است با رخداد حوادثی، نیاز به حضور پرسنل و اعضای داوطلب هلال‌احمر باشد بنابراین نگاه به این نهاد نگاه فرابخشی است.

وی با بیان اینکه خدمت و حضور در هلال‌احمر نیازمند عشق به همنوع است، ادامه داد: جز عشق خدمت به همنوع نمی‌تواند در هلال‌احمر تجلی یابد به همین دلیل اعضای داوطلب و پرسنل این نهاد در هر لحظه خود را در خدمت امدادرسانی هلال‌احمر می‌دانند.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل با بیان اینکه هلال‌احمر در هر شهرستانی شرایط خاص خود را دارد، افزود: شرایط خاص نیازمند برنامه‌ریزی خاص است تا در شرایط بحرانی مدیریت مناسبی انجام شود.

حسینی عنوان کرد: شهرستان بیله‌سوار به دلیل گستره آن، شرایط جغرافیایی و شرایط راه‌های ارتباطی آن نیازمند تلاش و حضور پررنگ هلال‌احمر است.

وی با تقدیر از زحمات و خدمات کاوس دستوری رئیس پیشین هلال‌احمر شهرستان بیله‌سوار ابراز امیدواری کرد سرپرست فعلی هلال‌احمر شهرستان با استفاده از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شهرستان برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم شهرستان برنامه‌ریزی کند.

در پایان مراسم از زحمات کاوس دستوری تقدیر و محمد علی هادی به عنوان سرپرست هلال‌احمر شهرستان بیله‌سوار معرفی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار