رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امروز تنها بودجه معاونت عمرانی شهرداری 3 هزار میلیارد تومان است و این در حالی‌ است که بودجه عمرانی استان 700 میلیارد تومان است.
کد خبر: ۱۳۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 18 November 2015

محسن انتظاری هروی در حاشیه هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شورا برگزار شد، در ارتباط با حقوق و مزایای مدیران شهری مشهد اظهار کرد: به نظر من نباید حقوق کارکنان شهرداری مشهد را رسانه‌ای کنیم زیرا این موضوع سبب نارضایی و اعتراض از سوی مردم می‌شود.

وی افزود: پرداخت کارکنان شهرداری مشهد منطبق بر قانون بوده و در ارتباط با کارانه نیز حد و اختیارات آن در اختیار شهرداری است و احتمال دارد در این بخش یکسان‌سازی پرداخت‌ها انجام‌ نشده و کارانه‌ها متفاوت پرداخت‌ شده باشد.

انتظاری هروی بیان کرد: تمام دریافتی‌های سال 1393 مدیران و معاونان شهرداری مشهد از طریق مدیریت حسابرسی شورا، بررسی و به شورا گزارش شد و از طرفی نیز یک گزارش توسط شهرداری تهیه و به شورای اسلامی شهر مشهد ارائه شد که هر دو گزارش باهم انطباق داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: تفاوت این دو گزارش در این بود که در بودجه 93 تبصره‌ای مبنی بر عدم دریافت حقوق ماهانه بیش از 60 میلیون ریال برای مدیران عامل سازمان‌ها داشتیم که از شهردار خواستیم در این ارتباط پاسخگو باشد تفاوت دیگر نسبت به شاخص‌های افزایشی بود که این موضوع نیز مورد بررسی قرار گرفت.

انتظاری هروی با بیان اینکه در جلسه هفته جاری کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد پیشنهاد حقوق مدیران از جانب شهرداری ارائه‌ شد، گفت: میزان حقوق مدیران و معاونان نباید اطلاع‌رسانی شود و از طرفی اگر ما از 50 میلیون ریال بیشتر حقوق به مدیران شهری حقوق ندهیم دیگر هیچ مدیری کارآمدی در شهرداری باقی نمی‌ماند البته در کار نباید فاصله بین مدیر و کارشناسان افزایش یابد اما باید مدیران کارآمد را حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز تنها بودجه معاونت عمرانی شهرداری 3 هزار میلیارد تومان است و این در حالی‌ است که بودجه عمرانی استان 700 میلیارد تومان است که اگر هنر مدیران شهری مشهد نبود این بودجه در این حد قابل‌ افزایش نبود.

منبع: فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار