فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی:
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: جنایات داعش برای راه‌اندازی جو اسلام‌ستیزی در دنیا است.
کد خبر: ۱۳۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵ 18 November 2015
سردار بهمن امیری مقدم در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان که در محل تالار پیوند قوچان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام ماه محرم و صفر، اظهار داشت: نگاهی گذرا به حادثه کربلا و مصیبت‌هایی که بر اهل بیت وارد شده انسان را به این اندیشه وا می‌دارد که امام حسین در راه احیای دین خدا از بذل جان و مال و فرزند خردسال خویش نیز دریغ نورزید.

وی با یادآوری سالروز شهادت حضرت رقیه (ع)، بیان کرد: جنایت‌هایی که در حق اهل بیت شد نشان داد آنهایی که در آن زمان دم از سلام می‌زدند و جنایت‌های عظیم را مرتکب شدند بوی از انسانیت نبرده بودند و امروز نیز باقی مانده آنها در جهان با نام اسلام و در قالب گروه‌های ترویستی همچون داعش به جنایت می‌پردازند و مردم بیگناه را می‌کشند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به حوادث اخیر در فرانسه، افزود‌: امروز فتنه کشورهای غربی در راه‌اندازی داعش با هدف اسلام ستیزی و از بین بردن دین دامان خودشان را گرفته است.

وی تصریح کرد‌: جنایت‌های داعش با نام اسلام در راستای راه‌اندازی جو اسلام ستیزی در جهان است در حالیکه دین ما دین محبت و رفعت و مهربانی است و جمهوری اسلام از اول در صف مقدم مبارزه با داعش بوده و هست.

امیری مقدم با اشاره به نقش رهبری در نجات کشور از پرتگاه‌ها، افزود: امروز قدرت‌های غربی در تدبیر رهبری نظام در نجات کشور از پرتگاه‌های پیش رو درمانده‌اند.

وی با اشاره به آیات قرآن، بیان کرد: استقامت در برابر ظلم، ذکر خدا، اطاعت از رسول خدا و ولی فقیه، جلوگیری از اختلاف در بین مسلمین، صبر و پایداری از رموز پیروزی و اقتدار مسلمین در قرآن بوده که مردم ما به آن عمل کرده و امروز شاهد اقتدار پیروزی و عظمت کشور در جهان هستیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه قوچان از شهرهای است که طرح نگهبان محله در آن ضعیف اجرا شده است، بر لزوم ورود و کمک گرفتن از مردم در تأمین امنیت تأکید کرد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار