مردي كه با ايجاد صفحه در شبکه اجتماعي تانگو با نام دختري اقدام به دريافت عکس و سپس اخاذي مي کرد، در عمليات كارشناسان پليس فتا استان کرمانشاه شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۱۳۱۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ 19 November 2015
مردي كه با ايجاد صفحه در شبکه اجتماعي تانگو با نام دختري اقدام به دريافت عکس و سپس اخاذي مي کرد، در عمليات كارشناسان پليس فتا استان کرمانشاه شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ علي شفيعي رئيس پليس فتا استان کرمانشاه در این خصوص گفت: شخصي با در دست داشتن مرجوعه قضائي به اين پليس مراجعه و از مزاحمت و اخاذي اينترنتي شکايت داشت، لذا بررسي پرونده به صورت ويژه در دستور کار کاراگاهان اين پليس قرار گرفت.

اين مقام انتظامي بيان داشت: در تحقيقات اوليه شاکي اظهار کرد که از طريق شبکه اجتماعي تانگو با فردي با عکس و نام دختر که حاضر به انجام ازدواج موقت بوده آشنا شده و پس از مدتي مجرم اعتماد وي را جلب و در پي آن تعدادي عکس و اطلاعات خصوصي بين آنان رد و بدل شده و در ادامه فرد مجرم بيان داشته در صورتي که مبلغي پول را به حسابش واريز نکند تصاويرش را در اينترنت منتشر خواهد کرد.

وی افزود: شاکي در ابتدا مبلغ را پرداخت کرده و در ادامه چون مجرم مبالغ بيشتري را تقاضا کرده بود  با طرح شکايت به پليس فتا مراجعه تا از اخاذي هاي بيشتر جلوگيري شود.

شفيعي در ادامه اظهار کرد: پليس با يک سري اقدامات سايبري شبانه روزي و بررسي صفحه متهم، مظنون  که پسري جوان، با مدرک سيکل و شغل کارگري بود را در يکي از شهرستان هاي استان کرمانشاه شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي دستگير و تحت بازجوئي قرار داد.

وي با اشاره به اينکه ديگر شاکيان شناسايي و پرونده تکميل شده به همراه متهم به دادسرا تحويل داده شد گفت: متهم پس از دستگيري به بزه انتسابي اعتراف و اذعان داشت که خود را زن صيغه اي معرفي و با مردهايي که از نظر مالي مناسب بودند در شبکه اجتماعي تانگو دوست و پس از اغفال از آنان اخاذي مي کرد.

رئيس پليس فتا استان کرمانشاه در خاتمه به کاربران توصيه کرد: با اعتماد بي جا به افرادي که در فضاي مجازي با آنها آشنا مي شوند ، آبرو و حيثيتشان را به خطر نيندازند، زيرا مجرمان با چهره هايي موجه و پيشنهادهايي فريبنده در کمين هستند تا آبرو و اموال ديگران را به تاراج ببرند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار