امام جمعه ابرکوه گفت: ساختار بسیج بر اساس تفکر الهی شکل گرفته که موفق شده به عنوان بزرگترین مولفه قدرت در جمهوری اسلامی نقش آفرینی کند.
کد خبر: ۱۳۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲ 20 November 2015

به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه با اشاره به فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام (ره) اظهار کرد: بسیج باید به عنوان دژ مستحکم انقلاب با نفوذ دشمن مقابله و با آسیبهای اجتماعی مبارزه کند و یار و مددکار دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

وی افزود: حفظ و صیانت انقلاب در مصاف با ضد انقلاب ، ایثارگری در دوران 8 سال دفاع مقدس و دفع تمام دسیسه های دشمن از تلاش و ایثار بسیجیان بوده و هست.
حسینی ادامه داد: بسیج نشان داد که به راستی شجره طیبه ای است که شاخ و برگ رحمت و برکتش امروز در جهان اسلام گسترانده شده است .
وی اضافه کرد: اگردر سوریه خط مقاومت سقوط نکرد ، اگر در عراق گروه داعش نتوانست پیشروی را داشته باشد، اگر در جهان اسلام دشمن خود را ناکام می بیند همه و همه به برکت بسیج است .
خطیب جمعه ابرکوه بابیان اینکه بسیج مطابق نیازها و ضرورتهای زمان حرکت می کند افزود: در هر نقطه از جهان با لبیک به ندای ولایت و رهبری درخشش خود را به رخ می کشد.
امام جمعه ابرکوه با اشاره به ابلاغ سیاستهای کلی محیط زیست توسط مقام معظم رهبری به روسای قوا تصریح کرد: این ابلاغیه اهمیت محیط زیست را به عنوان سرمایه ملی که دولت و ملت باید در حفظ آن همدستی داشته باشند میرساند و امیدوارم با جدیت در دستورکار دولت قرار گیرد.
امام جمعه ابرکوه همچنین آیین پیاده روی اربعین حسینی را کنگره عظیم شیعه در ار بعین حسینی خواند وتصریح کرد:
سنت حسنه پیاده روی در مراسم زیارت اربعین حسینی به لطف خدا امروز جهانی شده و مسلمانان جهان با حضور میلیونی خود در این مراسم شرکت می کنند.
وی از احاد مردم خواست تا فرصت باقی است در مراسم راهپیمائی زیارت اربعین ثبت نام و در مراسم کنگره عظیم شیعه در کربلا شرکت کند که امسال بحمدلله برنامه ریزی خوبی برای این مراسم از سوی مسوولان کشوری تدارک دیده شده است.
خطیب جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد : اولین کاروان اربعین حسینی از استان یزد ساعت 5/3 عصر روز دوشنبه وارد ابرکوه میشود و برنامه تدارک استقبال از کاروان زیارتی امام حسین (ع)دیده شده است.
به گزارش ایرنا، همچنین نمازجمعه در شهر مهردشت بخش بهمن این شهرستان نیز به امامت حجت الاسلام رضا علیزاده با حضور قشرهای مختلف مردم این بخش اقامه شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار