مدیر سینما آفریقای مشهد از برنامه‌هایی برای بازسازی و تعمیر سینما آفریقا خبر داد و گفت: قرار است ساختمان سینما آفریقا در آینده‌ای نزدیک بازسازی و تعمیر شود اما هنوز در ارتباط با زمان و نحوه این بازسازی به نتیجه مشخص نرسیده‌ایم.
کد خبر: ۱۳۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳ 23 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مهدی تجویدی در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با آخرین آمار فروش فیلم‌های اکران شده در سینما آفریقا اظهار کرد: در حال حاضر فیلم محمد رسول‌الله(ص) و شاهزاده روم در سینما آفریقای مشهد در حال اکران بوده که از هر دو فیلم استقبال خوبی نیز صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر فیلم محمد رسول‌الله(ص) در سینما آفریقا روزانه 2 میلیون و 500 هزار تومان فروش داشته و از ابتدای اکران تا امروز میزان فروش این فیلم بیش از 250 میلیون تومان بوده است.

مدیر سینما آفریقای مشهد یادآور شد: شاهزاده روم به مدت یک هفته است که در این سینما اکران شده و در این مدت، روزانه یک میلیون تومان فروش داشته است.

تجویدی ادامه داد: اکران این دو فیلم تا زمانی که فروش آن پایین نیامده، از پرده سینما برداشته نمی‌شود چرا که تاکنون استقبال از این فیلم‌ها خوب و مطلوب بوده است.

وی از برنامه‌هایی برای بازسازی و تعمیر سینما آفریقا خبر داد و گفت: قرار است ساختمان سینما آفریقا در آینده‌ای نزدیک بازسازی و تعمیر شود اما هنوز در ارتباط با زمان و نحوه این بازسازی به نتیجه مشخص نرسیده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار