با حضور مديركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگي استانداري يزد شهرستان ابركوه به‌عنوان ستاد برتر صيانت از حقوق شهروندي و حريم امنيت عمومي معرفي و از فرماندار اين شهرستان تقدير شد.
کد خبر: ۱۳۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵ 23 November 2015

به گزارش تابناک یزد،جلسه ستاد صيانت از حقوق شهروندي و حريم امنيت عمومي با حضور مديركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگي استانداري ، امام‌جمعه ابركوه، فرماندار و مسئولان اين شهرستان در فرمانداري ابركوه برگزار شد.

«مجيد جواديان زاده» در اين جلسه ضمن معرفي ستاد صيانت از حقوق شهروندي و حريم امنيت عمومي شهرستان ابركوه به‌عنوان ستاد برتر استان گفت : گسترش و ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و در چارچوب وظايف، توجه به پوشش مناسب و رعايت شئون اسلامي در دستگاه‌های اجرايي، نظارت بر کلیه دستگاه‌های اجرایی به‌منظور صیانت از حقوق شهروندان و حفظ کرامت آنان و برخورد کریمانه و محبت‌آمیز با مردم ازجمله شاخص‌های در نظر گرفته‌شده براي انتخاب ستاد برتر بوده است .
مديركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگي استانداري ادامه داد: آگاه‌سازی مردم از حقوق و تکالیف به‌منظور ارتقاء انضباط اجتماعی و قانون‌گرایی در جامعه، رسیدگی به شکایت‌های مردم، معرفی نهادهای برتر و ضعیف‌تر در برخورد با مردم و تعامل با ستاد استان را ازجمله ملاک‌های انتخاب شهرستان ابرکوه به‌عنوان ستاد برتر معرفي كرد.
 فرماندار شهرستان ابركوه نيز در اين جلسه ضمن ارائه گزارشي از اقدامات انجام‌شده به معرفي طرحي با عنوان «پروژه زندگي در فضاي مجازي و تعاملات بين فرهنگي» پرداخت و پيشنهاد داد: دوره‌های آموزشي اين طرح برگزار شود.
«سیدنی رسولي» افزود : حقوق شهروندی درواقع به معناي تأمین محيطي يكسان ، يكپارچه و آميخته با قوانين جمهوري اسلامي براي تمام افراد جامعه است كه بر اساس همين یکسان‌سازی حقوق در جامعه می‌توان با اتخاذ تصميمات صحيح به نتايج مطلوبي براي عموم مردم رسيد.
گفتني است در پايان اين نشست از خدمات فرماندار شهرستان ابركوه به‌عنوان رئيس ستاد صيانت از حقوق شهروندي و حريم امنيت عمومي ابركوه تجليل شد و ستاد ابركوه به‌عنوان ستاد نمونه استان معرفي گرديد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار