فرمانده سپاه سبزوار گفت: اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سبزوار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 24 November 2015
سرهنگ پاسدار امین‌الله مظلوم در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در سبزوار با اشاره به فعالیت بیش از 700 حلقه صالحین در سبزوار اظهار داشت: این حلقه‌های صالحین در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج فعال هستند.

وی با بیان اینکه رویکرد مهم حلقه‌های صالحین بصیرت و معنویت‌افزایی در جامعه است تصریح کرد: امروز به‌واسطه فعالیت این حلقه‌های صالحین بسیاری از مشکلات مردم در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه حل شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با بیان اینکه تقویت حلقه‌های صالحین در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج از مهمترین رویکردهای فرهنگی سپاه و بسیج است خاطرنشان کرد: حلقه‌های صالحین امروز به‌عنوان سدی محکم و قوی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن محسوب می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 250 عنوان برنامه در هفته بسیج در سطح شهرستان سبزوار گفت: رویکرد اجرای این برنامه‌ها فرهنگی، آموزشی و علمی است.

مظلوم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، میقات صالحین، نشست‌های روشنگری، همایش‌های عفاف و حجاب، اجتماع بزرگ بسیجیان در پنجم آذر، برپایی نمایشگاه‌های مختلف و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی را از جمله برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.ژ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار