در روزیکه دژاکام از روزنامه نگاران باسابقه کشور از عدم راه اندازی موکبی مجهز توسط آستانقدس رضوی انتقاد کرد گروهی از خادمان افتخاری حرم حضرت رضا(ع) با پرچم متبرک این آستان مقدس وارد حرم مولا علی(ع) شدند.
کد خبر: ۱۳۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲ 25 November 2015
به گزارش تابناک رضوی، تقی دژاکام در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها گفته بود : « ... تعجب می‌کنم که چرا آستان قدس رضوی با این همه سرمایه و امکاناتی که دارد،موکبی در این مسیر برپا نمی‌کند.در حالی که شنیده ام امسال حتی مسجد جمکران می‌خواهد موکبی در این مسیراربعین برپا کند...»
این موضع گیری دژاکام اگر چه در جای خود قابل تامل وسازنده به نظر می رسد اما درحالیست که امسال این نهاد ارزشمند در چهار مسیر موکب در نظر گرفته و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است حدود یک تا 3 میلیون بسته غذایی و تعداد زیادی بسته های فرهنگی میان زائران پیاده سیدالشهدا(ع) اعطا شود.


همچنین علاوه بر موکب‌هایی که به همت آستان قدس رضوی و با حضور خادمان در مسیر نجف تا کربلا برپا می‌شود، با موافقت و دستور تولیت آستان قدس، چندین تریلی حامل محصولات شرکت‌های نان قدس و لبنی رضوی نیز در اختیار ستاد اربعین و موکب‌های آستان قرار گرفته که در میان زائران توزیع خواهد شد و البته رویکرد ارزشمندیست به شرط تداوم و بهبود و تعالی در سالهای آتی ...







مجتبی محمودی
عکاس: محمدمهدی دارا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار