فرماندار قوچان:
فرماندار قوچان گفت: تمامی روستاهای بالای 50 خانوار قوچان آسفالت می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 25 November 2015
علیرضا قامتی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت هفته بسیج ضمن تایید پایین بودن بعضی از شاخصه‌های شهرستان نسبت به میانگین استانی اظهار داشت: در حوزه گاز رسانی 53 نقطه در سال جاری گازرسانی شده و در سه محور داغیان شفیع و هودانلو قرارداد با پیمانکار بسته شده و در حال اجرا شدن است.

رئیس شورای اداری شهرستان قوچان تصریح کرد: در حوزه آب و فاضلاب با بازدید میدانی از دستگاه‌های مربوطه عدم رضایت از کیفیت آب مشهود و با میکروبی شدن آب شهرستان در آن مقطع مشخص شد که این امر قابل قبول نبوده و اقدامات لازم برای بالا بردن کیفیت آب اجرا و در حال حاضر این عدد به 500 کاهش پیدا کرده است.

قامتی گفت: در همین راستا و با سفر مسئولان کشوری و استانی تکمیل و سرپوشیده کردن خط انتقال آب از سد تبارک به تصفیه خانه قوچان با اعتبار 14 میلیارد تومان مصوب شد، ضمن اینکه 8 میلیارد تومان اعتبار نیز در این جلسات به بخش آب روستایی قوچان اختصاص داده شده است.

فرماندار قوچان درباره حوزه راه و شهرسازی نیز افزود: آسفالت کلیه روستاهای بالای 50 خانوار این شهرستان تا پایان سال جاری به پایان خواهد رسید و مشکل روشنایی تونل باجگیران که چندین سال است از خواسته‌های مردم این منطقه بوده با امضای قرارداد جدید با پیمانکاران حل شده است.

قامتی با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاهای این شهرستان تاکید کرد: آمار واقعی اجرای این طرح در قوچان 16 درصد بود که این عدد به دلایل مختلف در گزارشات ارسالی به استان 24 اعلام شده بود.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های انجام شده این عدد تصحیح شد تا امکان تخصیص اعتبار از محل ماده 180 فراهم شود و در حال حاضر این اتفاق افتاده و اجرای طرح هادی در 10 روستای این شهرستان با اعتبار بالغ بر دو میلیارد تومان تا پایان سال 95 توافق شده است.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار