با تصویب شورای اسلامی شهر مشهد سازمان زیباسازی و منظر شهری در شهرداری مشهد تشکیل می‌شود، همچنین خط 3 سامانه اتوبوس‌های تندرو مشهد به بخش خصوص و تعدادی از معابر شهر مشهد با نام شهدای مسجد گوهرشاد نامگذاری می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ 25 November 2015
در نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد، لایحه تأسیس سازمان زیباسازی و منظر شهری مطرح شد که با رأی اعضا این سازمان در شهرداری مشهد تأسیس می‌شود.

بر اساس این مصوبه به‌منظور ضرورت یکپارچه‌سازی و مدیریت هماهنگ زیباسازی و مدیریت منظر شهری مشهد، سازمان زیباسازی و منظر شهری تأسیس می‌شود.

این سازمان مرکب از 6 عضو شامل نماینده استاندار خراسان رضوی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، نماینده معاونت شهرسازی و معماری، نماینده معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست و دو نفر کارشناس مجرب در امور شهرسازی، معماری، فرهنگی و اجتماعی است.

امروز شورای اسلامی شهر مشهد در مصوبه‌ای دیگر زمینه واگذاری 100 دستگاه اتوبوس اسکانیا سه محور برای بهره‌برداری در خط 3 سامانه اتوبوسرانی تندرو به شرکت به آوران سیر موافقت کرد.

بر اساس این مصوبه، قیمت فروش هر دستگاه 600 میلیون تومان تعیین‌شده و مدت ارائه خدمات توسط شرکت 10 سال است که شهرداری مشهد باید این اعتبار را در مسیر ویژه اتوبوسرانی هزینه کند.

گفتنی است، بر این اساس بهای تمام‌شده جابه‌جایی در خط 3 سامانه اتوبوسرانی 405 تومان تعیین‌شده است.

امروز شورای اسلامی شهر مشهد در مصوبه‌ای دیگر تعدادی از خیابان‌ها و سالن‌های ورزشی به نام شهدا نام‌گذاری کرد که نکته قابل‌توجه نام‌گذاری تعداد از خیابان‌های شهر مشهد واقع در خیابان‌های طبرسی، امام رضا(ع) و شهید نواب صفوی به نام شهدای مسجد گوهرشاد بود.

آخرین لایحه امروز شورای اسلامی شهر مشهد مربوط به بهای خدمات عمومی شهرداری مشهد بود که بر اساس آن قبوضی جدید برای شهروندان نسبت به بهای خدمات عمومی صادر می‌شود که ادامه این لایحه جنجالی در جلسه علنی بعدی مطرح می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار