همایش آبروی محله با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای محله و همچنین تجلیل از خانواده شهیدان صابر نوروزی و قارداشعلی آرایی در شهرستان کوثر برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸ 25 November 2015

به گزارش ایرنا ، فرمانده سپاه ناحیه کوثر روز چهارشنبه در این مراسم گفت: رشادت های رزمندگان اسلام و شهدا برای حفظ و بقای انقلاب و اسلام بوده و وظیفه ما ادامه دادن راه شهدای عزیز است.
سرهنگ پاسدار بیژن راعی افزود: کسی که امروز خلاف جهت شهدا حرکت کند از آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی به دور مانده است.
وی برگزاری مراسم آبروی کوچه ها و افتخار محله را فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: برپایی این مراسم بهترین فرصت برای آشنایی اقشار مختلف مردم با رشادت های شهیدان است.
وی وظیفه همگان را حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا دانست تا از این طریق نسل امروز جامعه بیمه شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوثر گفت: طرح آبروی محله برای اولین بار در این شهرستان با هدف ارج نهادن به شهدا و خانواده های شهدا اجرایی شده است.
راعی بیان کرد: اگر می خواهیم رهرو واقعی این شهدا باشیم باید برای استقرار و تعمیق آرمان های مقدس شهدا بکوشیم.
همچنین در این مراسم دو نفر از همرزمان شهید به بیان خاطراتی از این شهید گرانقدر در دوران دفاع مقدس پرداخته و از صفات پسندیده این شهدا و دیگر رزمندگان اسلام خاطراتی بیان کردند.
شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در 85 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار