معاون مرکز فوریت‌های پزشکی سبزوار خبر داد:
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار از راه‌اندازی تیم واکنش سریع اورژانس سبزوار خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 26 November 2015
سید محمد میری در کارگاه منطقه‌ای مدیریت بحران در بلایا و حوادث غیرمترقبه، با اشاره به افزایش 15 درصدی خدمات اورژانس به بیماران اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 14 هزار و 75 مورد ماموریت بین شهری و شهری توسط تکنیسین‌های اورژانس 115 سبزوار انجام و به 18 هزار 651 بیمار خدمات ارائه شده شده است.

وی با بیان اینکه اورژانس سبزوار با 18 پایگاه اورژانس و 19 دستگاه آمبولانس در سطح پنج شهرستان خوشاب، داورزن، سبزوار، جوین و جغتای ارائه خدمات می‌کند تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات ما در منطقه کمبود پایگاه‌های اورژانس بود که با برنامه ریزی صورت گرفته در سال جاری و سال آینده تعداد پنج پایگاه جاده‌ای در سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان‌ها ساخته می‌شود.

میری افزود: براساس برنامه چهارم و پنجم توسعه و برنامه ریزی اورژانس کشور این پایگاه‌ها باید در سال‌های گذشته احداث می شد که به دلیل نبود اعتبارات ساخت آن‌ها متوقف مانده بود.

وی با بیان اینکه براساس آمار اعلام شده نیروهای اورژانس 115 سبزوار در سطح منطقه تحت پوشش به بیش از 75 بیمار به صورت روزانه ارائه خدمت می‌کنند عنوان کرد: این آمار در مقایسه با سال گذشته 15 درصد افزایش دارد.

میری در پایان با اشاره به برگزاری کارگاهای مختلف ویژه ارتقاء سطح توان و آگاهی پرسنل مرکز مدیریت حوادث سبزوار افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از سال گذشته تیم واکنش سریع در حوادث اورژانس سبزوار نیز تشکیل شده و تجهیزات مورد نیاز آنها نیز تامین شده است.

وی افزود: در همین راستا نیز یک دستگاه چادر چادر اضطراری مدیریت بحران نیز خریداری شده که در حوادث مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار