جانشین فرمانده بسیج اقشار سپاه امام رضا علیه السلام؛
جانشین فرمانده بسیج اقشار سپاه امام رضا علیه السلام در اولین یادواره شهدای اصناف تربت جام گفت:ذلت درمقابل استکبار جهانی درشأن شهدا،ملت و دولت ما نیست.
کد خبر: ۱۳۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 27 November 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی در مراسم یاد یاران هفت شهید بسیج اصناف تربت جام سرهنگ پاسدار یحیی سالاری با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا و خالق اندیشه های پاک بسیج افزود: این افتخار در پرونده بسیج ثبت است که پیرو مکتب عاشورا است.



وی تصریح کرد: امروز مسلمان و غیر مسلمان به وجود بسیج و خالق این اندیشه ناب اسلامی افتخار می کند.
وی خاطر نشان کرد:بیداری و مقاومت مستضعفان جهان در مقابل دنیا استکبار مدیون اندیشه ی امام راحل و مجاهدت و استقامت شهدای والامقام است که تمام توطئه های دشمن را با نثار خون خود خنثی کردند.
سالاری بیان داشت:فقط تفکر ناب بسیجی نجات بخش امت هاست و ما برای حفظ و حراست از دستاوردها وارزش های انقلاب اسلامی به فرهنگ بسیجی برگرفته از سیره و منش پیامبر اکرم(ص) نیاز داریم.
وی ابراز داشت:روش و منش شهدا این است که با اخلاص در عمل؛ مسیر و راه آنان را ادامه دهیم تا به قدرت غیرقابل نفوذ دست یابیم.
وی عنوان کرد: توجه به نماز اول وقت ،عمل به تلکیف الهی بزرگترین خصیه شهدا بود و این ویژگی ریشه در تربیت سالم ولقمه حلال دارد.
درادامه جانشین فرمانده بسیج اقشار استان خراسان رضوی گفت: پیام شهدا در برگزاری این یادواره ها این است که انس با قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و عمل به سیره ومنش آنان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
سرهنگ سالاری افزود: پیام شهدا این است که درمقابل امریکای جنایتکار سرتعظیم فرو نیاوریم چرا که حفظ روحیه ی و فرهنگ بسیجی؛ ضامن حیات کشور است.
وی عنوان داشت :اسلام ناب محمدی(ص) حیات بخش است، نه اسلام آمریکایی وداعشی و بایستی برای احیای تمدن نوین اسلامی تلاش کنیم.
وی با انتقاد به برخی از مسئولان کشوری در نداشتن روحیه استکبار ستیزی تأکید کرد: چرا برخی با غفلت امید به آمریکا دارند، ذلت درمقابل استکبار جهانی درشأن شهدا،ملت و دولت ما نیست،شهدابه آمریکا اعتماد نکردند و با نثار خون خود و با دست بسته نشان دادند که می شود با آمریکا جنگید.
وی با اشاره به مطالبه های مکرر رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی و لزوم رعایت مؤلفه های اصلی آن یادآور شد: اقتصاد درون زای مد نظر معظم له بسته به همت مسئولان زمان و دشمن شناسِ متکی به تفکر مقام بسیج دارد.
اجرای اين مراسم معنوي و روحانی با پخش کلیپ،شعرخوانی در رثای شهدا ،مداحي و سینه زنی ادامه يافت و حاضران با قرائت فاتحه ياد و خاطره شهدا را گرامي داشتند و در پایان با تقدیم تندیس ایثار و هدایا از خانواده شهدای اصناف تجلیل شد.
گفتنی است؛يادواره هفت شهيد بسیج اصناف به مناسبت هفته بسیج با حضور امام جمعه ، نماینده مجلس، جمعي از مسئولين اجرايي و نظامی به همت حوزه مقاومت بسیج اصناف در مسجد ندای علی(ع) تربت جام برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار