مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل:
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: تاکنون 860 میلیارد ریال برای تخریب و بازسازی این تعداد کلاس درس هزینه شده و امسال نیز 100 میلیارد ریال برای تخریب و بازسازی 247 کلاس درس اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۳۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸ 29 November 2015
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل از وجود سه هزار و 500 کلاس غیر مقاوم در استان خبر داد که نیاز به بهسازی و مقاوم سازی دارد.

به گزارش تابناک اردبیل، علی اسلامی روز یکشنبه در حاشیه برگزاری مانور زلزله و ایمنی در مدرسه شاهد اردبیل افزود: از سال 85 حدود پنج هزار و هشت کلاس درس غیر مقاوم در استان وجود داشت که تاکنون یک هزار و 500 کلاس درس تخریب و بازسازی شده است.

وی ادامه داد: تاکنون 860 میلیارد ریال برای تخریب و بازسازی این تعداد کلاس درس هزینه شده و امسال نیز 100 میلیارد ریال برای تخریب و بازسازی 247 کلاس درس اختصاص یافته است.

اسلامی در ادامه با اشاره به زلزله خیز بودن استان اردبیل گفت : امسال تاکنون 77 مورد زلزله با قدرت های متفاوت و عمدتا کم در استان به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه قدرتمندترین زلزله با 7/5 درجه در مقیاس ریشتر در روز 13 شهریور ماه سال جاری به وقوع پیوست، افزود: این زلزله خسارتی جزئی در شهرستان های پارس آباد و بیله سوار بر جای گذاشت.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری با اشاره به اجرای طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی در استان گفت: تاکنون 46 هزار واحد مسکونی روستایی در استان نوسازی و مقاوم سازی شده است.

وی بیان کرد: میانگین مقاوم سازی واحدهای مسکونی در کشور 21 درصد بوده که این میزان در استان اردبیل 32 درصد می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار